تشخیص شارژر 20 وات اپل

راهنمای تشخیص اصل بودن شارژر 20 وات آیفون

برای تشخیص اصل بودن شارژر 20 وات آیفون راه های مختلفی وجود دارد. معضلی که در بازارها وجود دارد و دیر یا زود گریبانگیر مصرف کنندگان می شود، این است که به جای محصول اصلی، محصول فیک و غیر اصل را خریداری می نمایند. مصرف کنندگان شرکت اپل باید بدانند، که تنها محصولاتی مورد تایید این شرکت است که نماد های استاندارد جهانی CE را دارا هستند. این نماد اختصاری به معنی داشتن کیفیت مطلوب آن کالا است.

اهمیت تشخیص اصل بودن شارژر 20 وات آیفون

نکته ای که لازم است قبل از مصرف در نظر داشته باشیم این است که آیا استفاده از شارژرهای فیک برای من به صرفه است؟ در موارد زیر به معایب استفاده از شارژرهای فیک اشاره می کنیم:

  • کم شدن عمر باتری
  • احتمال اتصال کوتاه و انفجار شارژر فیک، به دلیل ساختار غیر استاندارد
  • احتمال انفجار و یا باد کردن باتری

برای دریافت کد تخفیف به پشتیبانی آنلاین پیام دهید

کابل های شارژر اپل

عبارت حک شده روی کابل‌ شارژهای اورجینال اپل،  Designed by Apple in California است. در حالی که بر روی شارژرهای فیک Assembled in China و یا عبارتی چون Indústria Brasileira حک شده است.

جعبه محصول اصل

  1. عکس روی جعبه فیک کم رنگ تر و عکس روی محصول اصلی پررنگ تر است. همچنین در مورد برچسب پلمپ هم باید این مساله را مد نظر داشت.
  2. بارکد روی جعبه فیک ۱۹ الی ۲۰ رقم است در حالی که بارکد روی جعبه محصول اصلی ۱۷ رقم می باشد.
  3. اگر از محصولات دیگر ایفون استفاده می کنید مقاله تشخیص شارژر اصلی آیفون را مطالعه کنید.

برای خرید شارژر اصلی کلیک کنید : شارژر 20 وات اپل اصلی

 

مشخصه آداپتور اصل

ما در مقاله ای دیگر تشخیص شارژر 20 وات را بطور کامل مورد نقد و بررسی قرار دادیم با این مشخصات زیر هم خالی از لطف نیست:

۱-جنس فلز سه شاخه آداپتور 20 وات اپل مات است و در محصولات فیک جنس فلز سه شاخه براق است.

۲- بر محصول اصلی، در اثر برخورد با فلزات و یا استفاده مکرر خط و خش بوجود نمی آید در حالی که بر نمونه های فیک خط و خش می افتد‌.

۳- بر روی محصول اصل جمله (made in china)حک شده در حالی که بر نمونه فیک جمله (mode in china) نوشته شده است.

۴-کلمه w20 در نمونه اصل، اندکی با هم فاصله دارند، در حالی که در نمونه فیک کلمات تقریبا چسبیده به هم هستند. «کیفیت فونت و چاپ جمله (20W) محصول فیک بسیار پایین است.»

۵- تزریق پلاستیک و شکل جنس اصل کاملا منظم بوده در حالی که در شکل و نظم پلاستیک جنس فیک، از کیفیت کمتری برخوردار است. این مورد کمی تخصصی تر بوده و لازم است مصرف کننده دقت بیشتری هنگام خرید به خرج دهد.

چنانچه به دنبال خرید مطمئن و با کیفیت و قیمت مناسب هستید، ما در فروشگاه اینترنتی ایمن خرید به شما کمک می کنیم تا بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.
میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به راحتی به چت انلاین وب سایت مراجعه کنید.