کاربران سیستم عامل ios علاوه بر آپشن هایی که از دستگاه خود دریافت می‌کنند، دچار محدودیت هایی نیز هستند. به عنوان مثال سوالی که برای کاربران آیفون مطرح می‌شود این است که چگونه با گوشی ایفون از گوگل فیلم دانلود کنیم؟ امروز در ایمن خرید به این موضوع می‌پردازیم که مشکل عمده ی افراد با دانلود در آیفون چیست. یا اینکه چگونه اپلیکیشن هایی برای دانلود یا تماشای فیلم در آیفون خود داشته باشیم؟ برخی از افرادی که تازه با آیفون آشنا شده اند به دنبال دانلود برنامه هستند و نمی‌دانند که برنامه های خود را از کجا دانلود کنند. هر کدام از این سوالات، قطعا راه حلی منطقی دارد. پس تا پایان این مطالب با ما همراه باشید تا پاسخ سوال خود را پیدا کنید.

چگونه با گوشی ایفون از گوگل فیلم دانلود کنیم

در این مقاله خواهیم خواند:

  • نحوه دانلود فیلم از اپارات در ایفون
  • چگونه با آیفون از گوگل برنامه دانلود کنیم؟
  • بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون
  • دانلود فیلم از سافاری آیفون
  • چگونه با آیفون برنامه دانلود کنیم؟
  • چگونه با برنامه Documents فیلم دانلود کنیم؟
  • چگونه فیلم دانلود شده در تلگرام را در آیفون ببینیم
  • تنظیمات دانلود در آیفون/ محل ذخیره دانلود در آیفون

نحوه دانلود فیلم از اپارات در ایفون

یکی از سرویس های اشتراکی پرکاربرد برای مشاهده فیلم و ویدئو برنامه آپارات می‌باشد. مزیت استفاده کاربران از این سرویس اشتراکی این است که به راحتی می‌توان انواع فیلم را به راحتی دانلود کرد. همچنین در آپارات می‌توان به صورت آنلاین نیز برنامه یا فیلم ها را ببینید. دانلود انواع سریال ها، فیلم های مستند، آموزشی، کارتون و … در این برنامه قابل اجراست. پس اگر می‌خواهید با گوشی آیفون خود فیلم مورد علاقتان را دانلود کنید راه حل های زیر را به کار برید. در ابتدا به مرورگر خود مراجعه کنید و به سایت آپارات Aparat.com بروید. پس از آن فیلم مورد نظر خود را بوسیله سرچ انتخاب نمایید.

در این مرحله به وسیله آیکونی که در قسمت دانلود فیلم نصب شده، کیفیت را نیز به دلخواه مشخص کرده و فیلم را دانلود کنید. روشی دیگر برای دانلود فیلم در گوشی ایفون، نصب اپلیکیشن این سرویس اشتراکی است. در صورتی که زیاد از این برنامه استفاده می‌کنید، بهترین روش نصب آن می‌باشد. برای این کار وارد اپلیکیشن شده و به قسمت تنظیمات (بیشتر) بروید. در منو جدید دانلود را با کیفیت دلخواه انجام دهید. در گوشی آیفون شما فیلم های که از آپارات دانلود شده، در قسمت حافظه داخلی ذخیره می‌شود. در صورتی که اپلیکیشن آپارات روی گوشی شما نصب باشد، برای مشاهده دانلود های خود به پوشه مراجعه کنید.

نحوه دانلود فیلم از اپارات در ایفون

چگونه با آیفون از گوگل برنامه دانلود کنیم؟

شاید دانلود با آیفون در گوگل کمی سخت و دشوار به نظر برسد. اما این کار آن قدر ها که فکر می‌کنید سخت نیست. شما می‌توانید با استفاده از iPhone یا iPad ،دانلود از گوگل را به آسانی انجام دهید. برای این کار تنها کافیست ابتدا فایل Chrome را بارگیری کنید. گوگل Chrome کار شما را آسان می‌کند. گوگل کروم یک مرورگر وب چند پلتفرمی است که در چند سال اخیر، بسیار پرطرفدار و پرکاربرد شده است. حالا در این مرورگر سرچ کنید و وارد صفحه ی موردنظر خود برای دانلود شوید.

سپس روی فایل مدنظر ضربه بزنید و (باز کردن » ذخیره در فایل » ذخیره کردن) انتخاب کنید. اگر موفق به انجام این مراحل نبودید بهتر است (چاپ فایل » چاپ » هم‌رسانی » ذخیره در Files) استفاده کنید. پس از گذشت این مراحل مکانی را برای ذخیره انتخاب کنید تا فایل موردنظر شما در آن محل ذخیره شود. به این ترتیب می‌توانید با آیفون از گوگل به صورت مستقیم دانلود کنید. اگر نمی‌دانید که چگونه با گوشی ایفون از گوگل فیلم دانلود کنیم؟ لازم است یادآوری کنم که فیلم، عکس یا دیگر فایل ها فرقی نمی‌کند. شما می‌توانید هر چیزی که بخواهید با این روش از Chrome بارگیری کنید.

چگونه با آیفون از گوگل برنامه دانلود کنیم؟

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

دانلود کردن در گوشی آیفون بدون استفاده از برنامه ها پیچیده و چالش برانگیز است. بهترین روش برای دانلود انواع فیلم ها و فایل در گوشی آیفون، نصب برنامه می‌باشد. برنامه های و اپلیکیشن های زیادی برای این منظور طراحی شده است. یکی از پرکاربردترین این برنامه ها Documents می‌باشد. این برنامه برای کاربران گوشی های آیفون پرطرفدار است. در اپ استور گزینه های انتخابی دیگری برای مدیریت دانلود شما وجود دارد، یکی از آنها Downloads می‌باشد. همانطور که در بالا گفته شد، می‌توانید آن در برنامه اپ استور سرچ کرده و پس از ان دانلود و نصب نمایید.

دانلود با کمک گرفتن از برنامه iBrowser plus اقدامی دیگر است. با دانلود کردن این برنامه شما به پکیجی کامل دست پیدا کرده اید که توانایی دسترسی به تمامی فایلها را خواهد داشت. این اپلیکیشن همه کاره قابلیت مدیریت و اجرای بسیار بالایی دارد. از ویژگی های این برنامه این است که از پلیر پیش فرض این برنامه بدون هیچ محدودیتی می‌توان استفاده کرد. در صورتی که قصد دارید یک اپلیکیشن رایگان و در عین حال بسیار کاربردی را نصب کنید، File master انتخابی بی نقص است. این فایل منیجر ios بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد.

بهترین برنامه برای دانلود فیلم در آیفون

دانلود فیلم از سافاری آیفون

در این قسمت به نحوه ی بارگیری فیلم با آیفون از سافاری می‌پردازیم. شما می‌توانید با استفاده از Apple’s Safari به آسانی ویدیو دانلود کنید. علاوه بر دانلود ویدیو می‌توانید وب سایت ها را مرور کنید و موارد زیادی را جستجو کنید. برای دانلود از سافاری طبق مراحل زیر عمل کنید:

 

  1. ابتدا وب سایت موردنظرتان را در سافاری باز کنید‌.
  2. زمانیکه به صفحه ویدیو رسیدید، روی گزینه دانلود ضربه بزنید. اگر دانلود وجود نداشت، به مرحله ی بعد بروید.
  3. زمانیکه روی نماد دانلود ویدیو ضربه می‌زنید، به یک منوی پاپ آپ iOS می‌رسید. در این قسمت Download را انتخاب کنید. فایل ذخیره می‌شود‌. حال یک نماد فلش کوچک آبی مشاهده می‌کنید که وضعیت دانلود را نشان می‌دهد.
  4. روی نماد Safari ضربه بزنید تا به مدیریت دانلود بروید. فایل دانلود شده در پوشه ای داخل Files ذخیره می‌شود.

 

دانلود فایل ویدیویی در سافاری می‌تواند با روش های مختلفی انجام شود که در این قسمت به اصلی ترین روش آن اشاره کردیم. حال آنکه می‌دانیم این کار ممکن است، برای کاربران ما کافیست. در کل اینها ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد می باشد.

دانلود فیلم از سافاری آیفون

چگونه با آیفون برنامه دانلود کنیم؟

اصلی ترین روشی که کاربران اپل از آن استفاده می‌کنند، دانلود برنامه از اپ استور می‌باشد. شاید سوال کنید که آپ استور چیست یا چگونه با گوشی ایفون از گوگل فیلم دانلود کنیم؟ اپ استور با گوگل متفاوت است. در اصل سرویسی شبیه به گوگل پلی است که مخصوص دستگاه های اپل و سیستم عامل iOS ساخته شده است. این سرویس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از این طریق می‌توانند برنامه های زیادی مخصوص به iPhone یا iPad دانلود کنند. برای دانلود از اپ استور به این طریق عمل کنید:

 

  • ابتدا وارد سرویس اپ استور شوید.
  • سپس روی Search یا آیکن ذره‌ بین تپ کنید.
  • در ادامه نام اپلیکیشن موردنظرتان را جستجو کنید.
  • بر روی اپ موردنظر تپ کنید تا صفحه آن نمایش داده شود.
  • در این قسمت می‌توانید اطلاعات اپلیکیشن موردنظر را مطالعه کنید. (مانند قیمت و…)
  • پس از آن کلید Get را انتخاب کنید تا عملیات دانلود و نصب فعال شود.
  • در این قسمت ممکن است سیستم شما اپل آیدی درخواست کند که لازم است پسورد خود را وارد کنید.

چگونه با آیفون برنامه دانلود کنیم؟

چگونه با برنامه Documents فیلم دانلود کنیم؟

این نرم افزار کاربردی، ساده، سریع و همه کاره، کامل و بهینه شده است.  از مزایای استفاده از این اپلیکیشن، علاوه بر رایگان بودن استفاده راحت از این برنامه می‌باشد. در ابتدا می‌بایست این برنامه را از اپ استور دانلود کرد. پس از دانلود چندین صفحه پیش روی شماست. این صفحه ها قابلیت های این اپلیکیشن را برای شما توضیح می‌دهد. این صفحه ها را به وسیله کلمه next رد کرده و به نسخه با هزینه می‌رسید، با توجه به اینکه شما نسخه رایگان را می‌خواهید این صفحه را نیز ببندید. در این مرحله در صفحه اصلی با گزینه هایی مانند: my file، recents، connections روبرو می‌شویم.

در ادامه با دیدن فلش آن را کشیده و به قسمت مرورگر می‌رویم. با وارد شدن به این قسمت  فایل دلخواه خود را مشخص کرده وارد آن شده و دانلود می‌کنیم. با دانلود و ذخیره سازی آن در قسمت گالری می‌توانید همیشه به آن دسترسی داشته باشید. در این برنامه می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین انواع برنامه و فیلم ها را مشاهده کرده و لذت ببرید. امکان انتقال فایل از ویژگی های قابل توجه در این نرم افزار می‌باشد. فقط به هنگام تماشای فیلم آنلاین دقت کنید که شارژر 20 وات اپل در دسترس داشته باشید. زیرا تماشای آنلاین، شارژ بیشتری مصرف می کند و ممکن است با خاموش شدن گوشی روبرو شوید.

چگونه با برنامه Documents فیلم دانلود کنیم؟

چگونه فیلم دانلود شده در تلگرام را در آیفون ببینیم

برای این کار باید به سراغ محل ذخیره تلگرام بروید. زیرا یکی از قابلیت های تلگرام ذخیره ی اطلاعاتی ست که از طریق آن دانلود می‌کنید. حال آنکه برخی از کاربران تلگرام با گوشی آیفون کار می‌کنند، به مشکلاتی برخورد می‌کنند. همچنین نمی‌دانند که چگونه با گوشی ایفون از گوگل فیلم دانلود کنیم؟ یا چگونه فایل‌های دانلود شده از تلگرام را در گوشی آیفون خود تماشا کنند؟ پس لازم است ابتدا یادآوری کنیم که فایل های تلگرام در کجا قرار دارند یا در کدام قسمت ذخیره می‌شوند. ابتدا برنامه تلگرام را باز کنید. سپس به Settings مراجعه کنید. گزینه Data and Storage  را انتخاب کنید. حال در بخش Storage می‌توانید فضای ذخیره‌ سازی تلگرام را مشاهده کنید و به آن دسترسی پیدا کنید. از این طریق شما می‌توانید از تمامی فایل های دانلود شده ی خود مانند موزیک، ویدیو، عکس و… استفاده کنید.

چگونه فیلم دانلود شده در تلگرام را در آیفون ببینیم

تنظیمات دانلود در آیفون /  محل ذخیره دانلود در آیفون

اگر به تازگی صاحب یک گوشی آیفون شدید به شما تبریک می‌گوییم. قطعا برای گوشی خود نیازمند خرید لوازم جانبی اپل اورجینال خواهید بود. اما شاید لازم باشد با قسمت محل ذخیره فایل در آیفون آشنا شوید. پیدا کردن این محل به هیچ عنوان کار سختی نیست. اگر شما تنظیمات دستگاه خود را تغییر نداده باشید، فایل های دانلود شده به صورت خودکار در قسمت دانلود ها ذخیره می‌شوند. در نوار جستجوی گوشی عبارت Files را تایپ کنید. حالا بر روی گزینه ی Browse تپ کنید تا پوشه ی Downloads را مشاهده کنید. در این قسمت می‌توانید به تمامی فایل‌های ذخیره شده دسترسی پیدا کنید. همانطور که ملاحظه کردید به آسانی این کار انجام می‌شود.

تنظیمات دانلود در آیفون /  محل ذخیره دانلود در آیفون

سخن پایانی

در مطالب بالا در سایت ایمن خرید، روش های کاربردی دانلود فیلم در گوشی های آیفون را مورد بررسی قرار دادیم. در گوشی های آیفون با در نظر گرفتن حق کپی رایت، ویروسی شدن گوشی و … دانلود برنامه و انواع فیلم به راحتی صورت نمی‌گیرد. بهترین روش استفاده از انواع اپلیکیشن ها برای حل این مسئله می‌باشد. یکی از بهترین برنامه ها برای دانلود فیلم، نرم افزار Documents است. علت استفاده از این اپلیکیشن، رایگان بودن، امکان گوش دادن موسیقی به صورت آنلاین، بهترین ابزار برای باز کردن پی دی اف و خواندن کتاب می‌باشد.

لذت گوش دادن به موسیقی را می توانید با هندزفری لایتنینگ اپل آیفون کامل کنید. امکان انتقال فایل نیز در این اپ از ویژگی های مثبت محسوب می‌شود. انواع فیلم های دلخواه را می‌توان در این برنامه به صورت آنلاین و آفلاین مشاهده کرد. این نرم افزار بهترین ابزار مدیریت فایل شناخته شده است. سهولت دسترسی به فضاهای ذخیره سازی ابری با این نرم افزار امکانپذیر می‌باشد. همگام سازی ذخیره سازی تغییرات پیاپی بر روی اسناد با این برنامه صورت می‌گیرد. علاوه بر این نرم افزار، می‌توان به برنامه‌ای دیگر مانند: iBrowser plus اشاره کرد. سپاس از اینکه تا پایان این مطالب با ما همراه بودید.

در صورتی که از مطالعه این مقاله لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل ایمن خرید را در شبکه‌های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. امروزه هر شخصی برای تامین نیاز خود، به یک فروشگاه اینترنتی مطمئن نیاز خواهد داشت. تمامی محصولات ایمن خرید به صورت اورجینال با مناسبترین قیمت به مشتریان خود تقدیم خواهد شد. به همین دلیل است که مراکز فروش لوازم جانبی موبایل در شهرهای بزرگ از مشتریان همیشگی ما می‌باشند.