سامسونگ A70

سامسونگ چندین سال است که رکورد بیشترین میزان فروش گوشی های خود را دارد. همیشه به عنوان برندی مطرح شده که برای همه ی رده ها گوشی های مناسبی طراحی می کند. امسال با معرفی یکی از بهترین های میان رده بار دیگر ثابت کرد که قصد بیخال شدن ندارد. چرا که برای تمامی افراد با بودجه های مختلف چندین گوشی برای معرفی دارد. سامسونگ A70 یکی از بهترین های میان رده است که امسال معرفی شد.

سامسونگ A70

سامسونگ A70 یک گوشی با ظاهری عجیب است که با وجود دو سیم کارته بودنش می تواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد.

صفحه نمایش و طراحی ظاهری

  • سامسونگ سعی کرده است تا در میان رده های خود نیز حاشیه را به حداقل برساند. بنابراین در A70 نیز نسبت بدنه به صفحه نمایش 86 درصد است که رقم بسیار بالایی به شمار می آید. صفحه نمایشی که تنها بخشی از آن برای دوربین جلو اشغال شده است ظاهری منحصر به فرد را برای افرادی که قصد خرید گوشی جدید با قیمت مناسب دارند، فراهم می کند.
  • کیفیت صفحه نمایش سامسونگ A70 سوپر AMOLED بوده که با اندازه 6.7 اینچی هر چشمی را به سمت خود جلب می کند. ضخامت این گوشی نیز بسیار مناسب است. تنها 7.9 میلی متر.  تراکم پیکسلی آن نیز 393 ppi می باشد.

حافظه دستگاه

اگر چه به کمک کارت حافظه خارجی می توانید آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهید، اما حافظه داخلی گوشی 128 گیگابایت است که برای کاربرد های عادی بسیار مناسب به نظر می رسد.

سامسونگ A70

دوربین ها

عجیب ترین و مورد بحث ترین بخش سامسونگ A70 در پشت آن قرار دارد. دوربین های سه گانه! البته دوربین های چندگانه در حال حاضر بسیار زیاد شده اند اما حضور آن در گوشی های میان رده یک جذابیت محسوب می شود. دوربین های اصلی آن به ترتیب 32، 8 و 5 مگاپیکسل است. با وجود حسگر عمق می تواند از انواع عکاسی با این گوشی رضایت داشت، اگر چه نباید آن را با پرچم دارن سامسونگ مانند نوت 9 مقایسه کرد.

دوربین جلوی آن نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2 می باشد که تمام انتظارات را برطرف می کند. کیفیت فیلم برداری در هر دو بخش نیز 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه است.

سامسونگ A70

قدرت پردازش

یکی دیگر از قدرمتندی های سامسونگ A70 در قدرت پردازش آن است. گویا سامسونگ توانایی ایجاد بهترین پردازش را برای تمام میان رده ههای موجود در بازار دارد. فضای RAM 6 و یا 8 گیگابایتی در کنار CPU هشت هسته ای با سرعت بسیار بالا A70 را قادر می سازد تا تمام بازی های موجود و تمام اپلیکیشن های سنگین گرافیکی را به راحتی اجرا کند.

باتری

این غول میانه رو از یک باتری 4500 میلی آمپری بهره می برد. میزان شارژدهی ها با یک استفاده سنگین به راحتی دو روز کامل را پشتیبانی می کند. مدت زمان شارژ کامل آن نیز حدودا 1 ساعت 45 دقیقه طول می کشد.

دیگر امکانات

  1. رنگ ها: مشکی، سفید، آبی و صورتی مایل به نارنجی
  2. سیستم عامل: اندروید 9

نتیجه گیری:

باتری فوق العاده، دوربین های سه گانه با کیفیت و همچنین حاشیه بسیار پایین دلایل کافی برای خریدن سامسونگ A70 به نظر می رسد. قیمت مناسب آن نیز باعث شده تا A70 در بدو ورود فروش خوبی را بدست آورد.