سامسونگ S10

بعد از سامسونگ گلکسی S2 تا به امروز رسم سامسونگ این بوده که هر سال نسل جدیدی از خانواده S را به بازار معرفی کند. امسال نیز با معرفی S10 سعی کرده است تا همچنان در کورس رقابت باقی بماند. اما آیا سامسونگ S10 اندازه ی نام بزرگش کارایی دارد؟

سامسونگ S10

طراحی ظاهری و صفحه نمایش

اگر بخواهیم سامسونگ S10 را با نسل قبلی خود یعنی S9 مقایسه کنیم، احتمالا تفاوت زیادی را از نظر ظاهری مشاهده نخواهیم کرد.حاشیه ها کمی کمتر شده و نسبت صفحه نمایش به بدنه بیش از 88 درصد است. همین نکته موجب جذابیت بیشتر S10 شده است. صفحه نمایش 6.1 اینچی با کیفیت Dynamic AMOLED نیز جلوه خاصی به گوشی داده است.

در بخش جلویی تنها یک لنز کوچک بیرون آمده که باعث شده کمی متفاوت و خاص عمل کند. در پشت گوشی اما تفاوت کمی بیشتر از پیش است. دوربین های سه گانه افقی در سامسونگ S10 می تواند یک برتری حتی از نظر ظاهری نسبت به رقبا باشد.

حافظه داخلی

سامسونگ دو مدل 128 و 512 گیگابایتی را برای S10 در نظر گرفته اس. همچنین به کمک کارت حافظه خارجی می توانید 512 گیگابایت دیگر به آن بیافزاید. بنابراین از نظر حافظه داخلی هیچ گونه جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

سامسونگ S10

دوربین ها

احتمالا بزرگ ترین تغییر و تحول خانواده S در دوربین های آن باشد. 3 لنز فوق العاده با کیفیت 12، 12 و 16 مگاپیکسلی قابلیت این را دارد که عمق میدان مناسبی ایجاد کند، تصاویر پرتره بسیار با کیفیتی را ثبت کند و در نهایت حس رضایت را به کاربر منتقل کند.

جالب اینجا است که با هر سه لنز می توانید به طور جداگانه و با کیفیت های متفاوت فیلم برداری کنید. دوربین جلوی گوشی نیز یک لنز 10 مگاپیکسلی است که قابلیت فیلم برداری با کیفیت 2160p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

امکانات ارتباطی

سامسونگ S10 علارقم این که تمامی راه های ارتباطی را دارا است، در نسل جدید خود از فناوری  5G نیز بهره می برد.

قدرت پردازش

اندروید 9 در کنار چیپست فوق قدرتمند S10 همچنین CPU 8 هسته ای که، البته برای بازار های مختلف سرعت های متفاوتی را در نظر گرفته است، این امکان را به شما می دهد تا در نهایت لذت هر بازی یا برنامه ای را بدون مشکل در سامسونگ S10 اجرا کنید.

باتری

سامسونگ برای این گوشی دوست داشتنی یک باتری با حجم 3400 میلی آمپر را در نظر گرفته است. البته این حجم ممکن است کمی برای S10 کم به نظر برسد اما در استفاده متوسط می توان انتظار شارژدهی بیش از یک روز را داشت. برای شارژ گوشی نیز از فناوری شارژ سریع یا همان فست شارژ بهره می برد که می تواند گوشی را در مدت یک ساعت از صفر به 100 برساند.

سامسونگ S10

نتیجه گیری

سامسونگ چند سالی است که ثابت کرده یکی از بزرگان گوشی در سطح جهان است. گوشی هایی که علارقم زیبایی کارایی بالایی دارند. سامسونگ S10 نیز به خاطر دوربین های سه گانه قدرت پردازش بالا و صفحه نمایش با کیفیتش می تواند انتخاب هر کسی باشد.