شارژر تایمر دار ایفون

یکی از مسائلی که امروز برای کاربران ایمن خرید مطرح شده، این است که شارژر آیفون تایمردار چیست؟ چه کاربردی دارد؟ و آیا محافظ برق محسوب می‌شود یا نه؟ علاوه بر این سوالات، شارژر تایمردار برای سلامت آیفون بهتر است یا شارژر معمولی؟ با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید محصولات جدید، سوالات زیادی برای متقاضیان و کاربران آن محصول ایجاد می‌شود. مبدل سرشارژر اپل می‌تواند دارای تایمر برق و محافظ برق باشد‌. اما به طور کلی، اصل شارژر آیفون دارای تایمر، چراغ یا محافظ نیست. پس لازم است که این محصولات را به صورت جداگانه خریداری کرد. حال به نظر شما دلیل استفاده از این محصولات چیست؟ اصلا چه لزومی دارد که برای شارژر خود از محافظ یا تایمر استفاده کنیم؟ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریابید. ما در این پست آموزشی به بررسی موارد زیر می‌پردازیم.

  • مبدل سرشارژ اپل تایمردار هادرون
  • محافظ برق تایمردار
  • تبدیل تایمردار
  • قیمت شارژر آیفون تایمردارشارژر آیفون تایمردار چیست؟

    مبدل سرشارژ اپل تایمردار هادرون

    این محصول تا حد زیادی جواب سوال شما را می‌دهد. سرشارژر هادرون یک محافظ هوشمند محسوب می‌شود که جهت حفاظت از وسایل و تجهیزات برقی کاربرد دارد. این سرشارژ به راحتی قابل حمل بوده و استفاده‌ی خانگی دارد. اگر شما نیز صاحب یک دستگاه گوشی آیفون هستید، در کنار خرید شارژر ۲۰ وات ایفون اورجینال با گارانتی تعویض، نیاز به سرشارژر محافظ دارید. این محصول در ابعاد کوچک طراحی شده و دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد. از مزایای محافظ هوشمند هادرون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. قابل حمل بودن
    2. مناسب استفاده‌ی خانگی
    3. ایمنی بودن در برابر نوسانات برق
    4. قابل اتصال به سوکت های مختلف برق
    5. طراحی زیبا
    6. و….

    این محافظ پرکاربرد جهت استفاده برای لپتاپ، گوشی موبایل، تب‌لت، دوربین عکاسی، دوربین فیلم‌برداری، لوازم صوتی و تصویری، لوازم چند رسانه‌ای، پکیج گرمایش خانگی، لوازم برقی پزشکی، انواع اسباب بازی، بیسیم‌ها، لوازم روشنایی مانند آباژور و چراغ خواب، لوازم شارژی مانند جاروشارژی و… می‌باشد. اما مهم‌ترین ویژگی این محافظ که آن را از دیگر محافظ‌ها متمایز می‌کند، تنظیم نموندن تایمرِ است. به دلیل داشتن تایمر می‌توان سلامت باتری و دستگاه‌های الکترونیکی را تضمین کرد.

    زیرا خطر شارژ اضافه تا حد زیادی کاهش می‌یابد. از این جهت سلامت باتری موبایل یا دیگر وسایل شما حفظ می‌گردد. به همین خاطر افراد می‌پرسند که شارژر آیفون تایمردار چیست؟ و به دنبال سرشار چندکاره ی آیفون هستند. همانطور که می‌دانیم آیفون، گوشی گران قیمتی است که نمی‌توان از محافظت آن چشم پوشی کرد. در کل برای سلامت گوشی و شارژر لازم است از محافظ استفاده کنیم. در بخش های بعد به لزوم استفاده از محافظ می‌پردازیم و نقش محافظ را شرح می‌دهیم.

    مبدل سرشارژ اپل تایمردار هادرون

    محافظ برق تایمردار ویژه شارژر آیفون معمولی

    حال می‌دانیم که محافظ برق تایمردار یک تبدیل دو شاخه برق است که نقش محافظت از شارژر و دستگاه برقی را در برابر نوسانات برق دارد‌. اما داشتن تایمر یک آپشن محسوب می‌شود و می‌توان آن را برای مدت زمان ۱:۳۰ یا ۲:۳۰ و یا ۵ ساعت فعال کرد. این تایمر به منظور کاربردهای مختلفی استفاده می‌شود. در مواقع حساس می‌تواند باعث جلوگیری از سوختن وسایل برقی یا نیم سوز شدن آنها شود. به همین خاطر ایمنی وسایل برقی را حفظ می‌کند‌. مورد دیگری که بر روی برخی از محافظ های برق تایمردار است، وجود چراغ روشنایی می‌باشد. زمانیکه این دستگاه دارای چراغ باشد، بعد از تایم مشخص شده چراغ دستگاه محافظ خاموش می‌شود. این نشانه ای است که ما را متوجه تمام شدن تایمر می‌کند.

    توجه داشته باشید که به هنگام هر بار وصل کردن محافظ، حالت تایمر آن به صورت پیش فرض غیرفعال می‌باشد و زمانی فعال می‌شود که ما از کلیدهای مربوطه استفاده کنیم. کلید SET برای فعال کردن تایمر طراحی شده و با هر بار فشردن آن می‌توانید زمان تایمر را افزایش دهید. برای غیرفعال‌سازی تایمر باید به مدت ۲ ثانیه کلید SET را فشار دهید تا چراغ های مربوطه خاموش شوند. به این صورت تایمر محافظ برق به طور کامل خاموش می‌شود. پس از اتمام استفاده از محافظ، می‌توانید آن را از سوکت برق خارج کنید. اما زمانیکه تایمر محافظ به پایان می‌رسد به طور خودکار برق خروجی قطع می‌شود. حتی اگر دو شاخه را از برق نکشید. به همین خاطر داشتن قابلیت تایمر برای محافظ بسیار مفید است.

    محافظ برق تایمردار ویژه شارژر آیفون معمولی

    تبدیل تایمردار

    شاید محصول مبدل و محافظ برق شارژر تایمر‌دار هادرون را با نام تبدیل تایمردار بشناسید. از آنجا که این محصول منحصر به فرد عملکرد سه محصول دیگر (محافظ برق، مبدل، تبدیل) را به صورت همزمان انجام می‌دهد، آن را تبدیل نیز می‌نامند. محافظ هادرون ساخت ایران است اما یک محصول باکیفیت شناخته شده و برای گوشی‌های آیفون استفاده می‌شود. این محصول با استحکام زیاد بدنه، اتصال قوی و پایداری را ایجاد می‌کند. حداکثر 2200 ولت را پشتیبانی می‌کند. ولتاژ ورودی آن ۱۸۵ ولت و حداکثر ولتاژی که انتقال می‌دهد ۱۰ ولت می‌باشد. به همین دلیل می‌گوییم محافظ و تبدیل هادرون باعث سلامت دیوایس شما می‌شود. شما می‌توانید خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض همانند محافظ کاربردی هادرون را از فروشگاه اینترنتی ایمن خرید انجام دهید. تا خرید مطمئن و آسان داشته باشید.

    قیمت شارژر آیفون تایمردار

    برخی از افراد در رابطه با قیمت این محصول تحقیق می‌کنند. اما قبل از تحقیق در مورد قیمت باید از کیفیت و کارایی محصول مطمئن شوید. ابتدا به شما پیشنهاد می‌کنیم که محصول را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید تا علاوه بر استفاده از آن، از گارانتی محصول نیز مطمئن شوید و سپس به دنبال تحقیق در مورد قیمت آن باشید‌. در خریدهای اینترنتی که برای گوشی آیفون یا دیگر محصولات اپل انجام می‌دهید باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا برای گوشی های آیفون نمی‌توان از هر لوازم جانبی استفاده کرد. لوازم این گوشی باید اصل و با گارانتی باشد، تا در مشکلی برای گوشی یا دیگر محصولات اپل ایجاد نکند. همچنین برای جلوگیری از آسیب‌های آیفون، خرید تبدیل و محافظ هوشمند ضروری می‌باشد.

    به دلیل تنوع بسیار بالای شرکت‌ های تولید کنند شارژر آیفون تایمر دارد در حال حاضر قیمتی ثابت نمی‌توان برای آن معرفی کرد. اما بر اساس آخری تحقیقات محقیقن سایت ایمن خرید در حال حاضر از 30 دلار تا 45 دلار می‌توان این شارژرها را در بازار ایران پیدا کرد. البته دقت کنید که این قیمت برای محصولات اورجینال می‌باشد و شاید شما شارژر تایمردار زیر 15 دلار نیز پیدا کنید که در صورت استفاده از آن سلامت باتری گوشی آیفون شما به صورت قابل توجه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. در بخش‌های بعدی نیز هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و تا بتوانید شارژر اورجینال را از شارژر معمولی تشخیص دهید.

    قیمت شارژر آیفون تایمردار

    سخن پایانی

    در این بخش به صورت کامل و جامع در مورد انواع شارژر های تایمر دار صحبت کردیم. در صورتی که برای خرید انواع شارژر تایمردار ایفون سوال و یا چالشی دارید، می‌توانید از طریق بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید. در این صورت همکاران ما پس از بررسی کامل نظرات به شما پاسخ خواهند داد. نکته بسیار مهمی که شما باید در بررسی انواع شارژر های تایمر دار باید توجه کنید، اصالت کالا می‌باشد. در صورتی که محصول شما از اصالت کالا برخوردار نباشد، سلامت محصول شما به سادگی زیر سوال خواهد رفت. به همین دلیل است که ما در سایت ایمن خرید در حال حاضر به صورت تخصصی شارژر 20 وات آیفون به صورت ساده به فروش میرسانیم.

    البته اگر اقدام به خرید تبدیل تایمر دارد شارژر آیفون نمایید، احتمال آسیب به باتری و سلامت گوشی خود را کاهش داده‌ اید. اما نکته بسیار مهم تهیه محصول اورجینال می‌باشد. برخی از افراد فکر می‌کنند، چون شارژر آن ها اصل است، می‌توانند از هر تبدیل و یا محافظی استفاده کنند، در صورتی که اشتباه فکر می‌کنند. معمولا محصولات تقلبی در زمان قطع برق این کار را به صورت صد در صد انجام نمی‌دهند و همواره یک جریان نامتناوب به شارژر شما میرسد. شاید علائم آن روی گوشی شما ملموس نباشد، اما جرات می‌توان گفت که سلامت شارژر اورجینال شما را به خطر خواهد انداخت. در صورتی که از مطالعه این پست آموزشی لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه لوازم جانبی آیفون ایمن خرید را در شبکه های اجتماعی به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که پیدا کردن لوازم جانبی اصل با قیمت مناسب برای هر شخص یک نیاز کاملا ضروریست. با ایمن خرید از بابت هر خرید خود اطمینان خاطر خواهید داشت. ❤