مسیریابی آسان با اپلیکیشن Waze آیفون

اپلیکیشن Waze یک برنامه کاربردی برای مسیریابی آسان در گوشی های آیفون می باشد. با ویز دیگر نگران ترافیک های پیش بینی نشده نباشید و پس از دریافت این نرم افزار می توانید از اطلاعات بی نظیر آن در خصوص جاده ها، خیابان ها و مسیرها بهره مند شوید. اگر قصد سفر به مکان های جدید دارید حتما اپلیکیشن ویز را در گزینه های دانلودی خود داشته باشید، زیرا اطلاعات کاملی را در خصوص وضعیت راه ها و حتی تصادفات برای رسیدن به مقصد در اختیارتان قرار می دهد. اگر با دوستانتان به مسافرت می روید می خواهید آنها را نیز از وضعیت جاده ها مطلع سازید، می توانید به راحتی با قابلیت Sharing این نرم افزار اطلاعات لازم را با آنها به اشتراک بگذارید.

مسیریابی آسان با اپلیکیشن Waze آیفون
مسیریابی آسان با اپلیکیشن Waze آیفون

همچنین می توانید این نرم افزار را برای خود شخصی سازی کنید، مثلا آدرس هایی را به این اپلیکیشن وارد کرده و در صورت لزوم به آنها رجوع نمایید تا در اسرع وقت به مقصد موردنظرتان دسترسی داشته باشید. اگر راننده هستید این نرم افزار جایگزین خیلی خوبی برای Google Maps خواهد بود چرا که نحوه دسترسی به راه های مختلف کم ترافیک را در تمامی شهرهای ایران و سایر کشورها در اختیارتان قرار می دهد. لازم به ذکر است که Waze این اطلاعات را از طریق رانندگان به دست می آورد.

برای خرید گوشی های آیفون کارکرده و دارای گارانتی کلیک کنید.

با این نرم افزار کاربردی شما می توانید از وضعیت آب و هوایی راه ها، مانند جاده های برفی و لغزنده، مسیرهای یک طرفه و ویژه تاکسی، راه های در دست احداث یا احداث شده، مسیرهای عبور ممنوع و بسته و سایر ویژگی های منحصربفرد، اطلاعات کافی را به دست آورید. اپلیکیشن Waze با به دست آوردن امتیاز 4.6 از 5 در App store توانسته است به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسیریابی مبدل شود. این نرم افزار دارای محیط سه بعدی است که استفاده از آن را در حین رانندگی بسیار آسان تر می کند.

مسیریابی آسان با اپلیکیشن Waze آیفون
مسیریابی آسان با اپلیکیشن Waze آیفون

علاوه بر موارد ذکر شده بنابه ادعایی ویز قادر به نمایش دوربین های ثبت تخلف و حتی بعضا نمایش ماشین های پلیس است که هرچند بنابه گفته کاربران، زیاد دقیق عمل نمی کند ولی احتمالا توسط توسعه دهندگان این اپلیکیشن در آینده شاهد این قابلیت باشیم. یک مسیریاب سخنگو در Waze همراه شماست و این سخن گو فارسی زبان است و این یک قابلیت کلیدی دیگر این اپلیکیشن است که آن را از همنوعان خود برتر می کند. مکان های مهم و کلیدی در طول جاده ها و مسیرها در Waze قابل مشاهده است ولی اگر احساس می کنید مکانی را می توانید به آن اضافه کنید و با رانندگان دیگر به اشتراک بگذارید، حتما از قابلیت Report آن استفاده کرده و دیگران را مطلع سازید.

برای استفاده بهینه تر از برنامه در ابتدای نصب، ثبت نام کنید، هرچند لازمه به کارگیری از مسیریاب Waze ثبت نام در آن نیست و بدون این کار هم می توان از آن بهره برد.

ویژگی های مسیریابی آسان با اپلیکیشن Waze آیفون :

به روز رسانی لحظه به لحظه اطلاعات راه ها و جاده ها

دستیار صوتی کاملا فارسی و گویا

مدت زمان دستیابی به مقصد

دارای شبکه اجتماعی داخلی

رابط کاربری بسیار عالی

App Store Download Button
دانلود اپلیکیشن از App Store