تشخیص هندزفری اصل و تقلبی اورجینال و فیک

با توجه به تنوع بسیار بالایی که امروزه می توانید در خرید لوازم جانبی مشاهده کنید، تشخیص هندزفری اصل از میان تعداد بی شماری محصول ارائه شده، کار دشواری خواهد بود. امروزه برخی از کمپانی ها با طراحی و تولید هندزفری های فیک، به صورت کاملاً حرفه ای عمل کرده و چنانچه هنگام انتخاب هندزفری دقت لازم به خرج ندهید ممکن است به جای خرید هندزفری اصل، هندزفری های کپی شده را خریداری نمایید. پس از مدتی با افت کیفیت هندزفری، مشخص می‌شود که هندزفری خریداری شده توسط شما اصل نبوده و مجدداً باید اقدام به خرید هندزفری نمایید. اینکه نحوه تشخیص هندزفری، هدفون و ایرپاد اصلی چگونه است و شما باید چگونه این انتخاب را انجام دهید، مستلزم دانستن اطلاعات کافی در این زمینه خواهد بود.

با توجه به اینکه امروزه شرکت های تولید کننده و برندهای متفرقه، سعی می کنند با ارائه محصولات کپی شده کاربران را ترغیب به استفاده از این محصولات نمایند، هنگام خرید سعی کنید جزئی ترین مسائل را نیز در نظر بگیرید. آگاهی شما از نکات مختلف می تواند کمک کند تا تفاوت های آشکار هندزفری های تقلبی و اصلی را بتوانید به راحتی پیدا کنید. علاوه بر اینکه هنگام خرید هندزفری و هدفون باید مواردی مانند جعبه آن، بدنه هندزفری، طراحی و همچنین کیفیت گوشی ها و سیم را در نظر بگیرید، خرید از یک فروشگاه مطمئن از مهمترین نکات در این زمینه محسوب می ‌شود. با ما در ایمن خرید همراه باشید تا اطلاعات کافی به شما در مورد راهکارهای تشخیص هندزفری اصل و تقلبی را ارائه دهیم.

چرا خرید هندزفری اورجینال مهم است؟

پیشرفت در زمینه تولید لوازم جانبی موجب شده که امروز شما طیف گسترده‌ای از محصولات را بتوانید با کیفیت مختلف خریداری کنید. برخی از کمپانی ها با تولید محصولات فیک و ارائه آن ها به کاربران سعی می کنند بر روی ریزه‌ کاری ‌ها مانور داده تا در این زمینه کاربران را فریب دهند. اگر در هنگام خرید هندزفری و هدفون دقت کافی به خرج ندهید و به صورت حرفه ای عمل نکنید، ممکن است گرفتار دام این کمپانی ها شوید. شرایطی که موجب می ‌شود در سریعترین زمان با افت کیفیت هندزفری مواجه شده و نیاز به خرید هندزفری دیگر داشته باشید. علاوه بر این، کیفیت بسیار بالای هندزفری های اصلی و اورجینال به شما کمک می کند تا هنگام استفاده بتوانید تجربه کاربری ایده آلی را داشته باشید.

چرا خرید هندزفری اورجینال مهم است؟

نکات کلیدی برای یافتن تفاوت هندزفری اصل و تقلبی

برای درک بهتر تفاوت هندزفری اصل و تقلبی، اورجینال و فیک، باید نکات متعددی را بررسی کرده تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. بدون تردید اگر شما در خارج از ایران قصد خرید لوازم جانبی را داشته باشید، به راحتی می توانید از وب سایت کمپانی اقدام به خرید محصول اورجینال نمایید. با این حال شرایط در کشور ما به گونه ای دیگر رقم خورده است. شما جهت خرید هندزفری اصل و تشخیص آن از تقلبی باید دقت کافی به خرج داده تا محصولیی با کیفیت اورجینال را بتوانید انتخاب کنید. بررسی ریز قطعات و همچنین کیفیت صدای ارائه شده از هندزفری می ‌تواند کمک کند تا در انتخاب خود به بهترین شکل عمل نمایید. علاوه بر این می توانید با چک کردن شماره سریال قرار داده شده بر روی جعبه هندزفری و مراجعه به سایت شرکت تولید کننده، از اورجینال بودن محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایید. با ما همراه باشید تا نکات کلی را به شما برای بررسی تفاوت هندزفری اصل و کپی ارائه دهیم.

نکات کلیدی برای یافتن تفاوت هندزفری اصل و تقلبی

هندزفری اصلی بدون ایراد فیزیکی

بدون تردید قرار گرفتن یک اشتباه نوشتاری و املایی بر روی بدنه و بسته بندی هندزفری می تواند نشان دهد که محصول خریداری شده توسط شما اورجینال نیست. معمولاً بسیاری از شرکت ها و کمپانی هایی که اقدام به تولید هندزفری های فیک و تقلبی می‌کنند، بدون توجه به ریزه‌کاری ها، محصولات خود را به بازار ارائه می‌دهند. به همین دلیل شما با ریزبینی می توانید یک غلط املایی را مشاهده کرده و دست کمپانی ها را رو کنید. پس سعی کنید برای تشخیص هندزفری اصل و اورجینال به بهترین شکل نوشته های روی بسته بندی را مطالعه کرده و آن ها را از روی وب سایت تولید کننده نیز مورد بررسی قرار دهید.

هندزفری اصلی بدون ایراد فیزیکی

هندزفری باید پلمپ باشد

همانگونه که عنوان کردیم، معمولاً شرکت های تولید کننده محصولات فیک، دقت کافی به جزئیات نخواهند کرد. این موضوع موجب می‌شود که شما به راحتی بتوانید با بررسی زوایای مختلف، دست آنها را رو کنید. برندهای اصلی مانند سامسونگ و اپل به هنگام تولید محصولات خود، بالاترین دقت را در نظر گرفته و بر روی طراحی پکیج محصولات خود نیز حساسیت زیادی به خرج می دهند. شما میتوانید با بررسی پکیج های این شرکت ها، فونت، رنگ های خاص و حروف چینی آن ها را مشاهده کرده و کیفیت ساخت عالی آن ها را می توانید دریابید. در عین حال کمپانی های ارائه دهنده هندزفری های فیک، به هیچ عنوان از این شرایط استفاده نمی کنند. هندزفری بدون پلمپ را تحت هیچ شرایطی خریداری نکنید.

 پلمپ بودن هندزفری

خوانا بودن لوگوها و نوشته ها

معمولاً بر روی بدنه هندزفری اصل، می توانید لوگوی برند را مشاهده کنید. علاوه بر این برخی نوشته های دیگر نیز بر روی هندزفری اصل قرار داده می‌شوند. این نوشته‌ها و لوگوها باید کاملاً خوانا بوده و با بررسی دقیق آن ها و مقایسه با لوگو برند مورد نظر، می توانید دریابید که هندزفری اصلی و اورجینال خریده اید یا گرفتار دام کمپانی های نامعتبر شده اید.

خوانا بودن لوگوها و نوشته ها روی جعبه شارژر

در بیشتر اوقات بر روی هندزفری های فیک می توانید جوهر پخش شده را مشاهده کرده که به دلیل وجود چاپ بی کیفیت این اتفاق رخ خواهد داد. علاوه بر این رنگ نوشته ها، لوگو و همچنین ابعاد آنها می تواند با هم تفاوت هایی داشته باشد. هرگونه پخش شدگی جوهر نشان از فیک بودن هندزفری و هدفون خواهد داد.

استاندارد بودن طول و نوع کابل

کمپانی های قدرتمند مانند سامسونگ و اپل معمولاً هندزفری های خود را به گونه ای طراحی می کنند که طول سیم آن ها متناسب با آناتومی گوشی باشد. کابل ها باید در اندازه طبیعی و استاندارد ارائه شده و نه خیلی طولانی و نه خیلی کوتاه در اختیار شما قرار داده شوند.

استاندارد بودن طول و نوع کابل

بررسی قیمت

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید هندزفری اصل باید در نظر داشته باشید، بررسی قیمت محصول مورد نظر و متعادل بودن آن به شمار می رود. با توجه به اینکه بسیاری از لوازم جانبی بی کیفیت با قیمتی نامتناسب و نامتعادل در بازار ارائه می شوند، شما می توانید با مراجعه به یک وب سایت معتبر، قیمت محصولات را بررسی کرده تا بتوانید همخوانی مناسبی با قیمت محصول خریداری شده پیدا کنید. اگر قیمت هندزفری خریداری شده توسط شما بسیار کمتر از قیمت های ارائه شده در وب سایت مد نظر باشد، به احتمال زیاد محصول خریداری شده توسط شما فیک و تقلبی است.

عدم سازگاری هندزفری تقلبی با نرم افزارهای اختصاصی شرکت سازنده

ایرپاد اپل، هدفون های بیتس و بوز، گلکسی بادز و بسیاری از محصولات دیگر دارای یک اپ اختصاصی هستند. شرکت سازنده معمولاً به گونه ای آنها را طراحی می کند که کاربر بتواند انواع تنظیمات مانند تنظیم تایمر، پرو فایل های صوتی و میزان شارژ باتری را در درون این نرم افزار بررسی کند. اگر هندزفری اصل خریداری کنید، به راحتی می توانید از قابلیت های این نرم افزار بهره مند شوید. با این وجود خرید هندزفری تقلبی و استفاده از این نرم افزار به هیچ عنوان نمی توانند سازگاری داشته باشند.

عدم سازگاری هندزفری تقلبی با نرم افزارهای اختصاصی شرکت سازنده

خرید از یک مرجع معتبر

اگر مجال کافی برای بررسی تمام نکات ارائه شده را ندارید و یا کماکان به اطلاعات خود شک دارید، ساده ترین راه برای شما، خرید هندزفری از مراجعه به یک فروشگاه معتبر خواهد بود. فروشگاه تخصصی و معتبر به شما کمک می کند تا بتوانید با خرید هندزفری اصل و هدفون های اورجینال به راحتی در این زمینه عمل کنید. شما می توانید با خیالی آسوده با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی و بررسی گزینه های متعدد، اقدام به خرید هندزفری اصل نمایید. ما درایمن خرید، تمام هندزفری های خود را با بالاترین کیفیت و تحقیق استانداردهای بین‌المللی در اختیار شما قرار می دهیم، همچنین در صفحه راهنمای خرید هندزفری و هدفون ، راهنمای کامل خرید هدفون می باشد که فوق العاده کاربردی است.

خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر

آیا ایرپادهای تقلبی خطرناک هستند؟

بررسی ها نشان می دهد که امواج الکترومغناطیسی خطرناکی می توانند با استفاده از ایرپاد و هندزفری های تقلبی در فضا منتشر شوند. به همین علت هنگام خرید هندزفری و ایرپادها توجه کنید که محصول خریداری شده توسط شما از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا شما را در معرض امواج الکترومغناطیسی خطرناک و سرطان را قرار ندهد.

خطر ایرپاد های تقلبی

آیا هندزفری تقلبی شماره سریال دارد؟

برای تشخیص هندزفری اصل، یکی از مهمترین نکات، بررسی شماره سریال محصول و مراجعه به وب سایت ارائه دهنده و مقایسه آن به شمار می‌رود. به هیچ عنوان ایرپاد و هندزفری های تقلبی دارای شماره سریال نبوده و چنانچه گزینه ای خریداری کرده‌اید که شماره سریال ندارد، به راحتی می‌توانید از جعلی بودن آن مطمئن شوید. با این وجود، توجه به این نکته که کمپانی های سازنده محصولات فیک، امروزه شماره سریال محصولات اورجینال را بر روی محصولات خود قرار می دهند می‌تواند حائز اهمیت باشد.

هندزفری های تقبلی دارای شماره سریال

تشخیص اصل بودن هندزفری AKG سامسونگ

اگر به دنبال خرید هندزفری اصل و اورجینال هستید، بهترین انتخاب برای شما می تواند هندزفری AKG سامسونگ باشد. با توجه به اینکه نمونه های تقلبی و کپی زیادی از این محصول در بازار وجود دارد، هنگام خرید دقت کنید که محصول خریداری شده توسط شما با آرم سامسونگ و عبارت نارنجی رنگ AKG همراه باشد. معمولاً بر روی هندزفری سمت راست، حرف R و بر روی سمت چپ حرف L به صورت برجسته و بزرگ مشاهده می شود. علاوه بر این ظریف بودن قسمت پشتی و همچنین فاصله کم بین قسمت پلاستیکی و جک از دیگر نکاتی به شمار می‌روند که می‌توانند کمک کنند تا برای خرید هندزفری اصل سامسونگ اقدام نمایید.

تشخیص اصل بودن هندزفری AKG سامسونگ

خرید هندزفری اصل و اورجینال از ایمن خرید

بدون شک مهمترین راهکاری که شما می توانید برای رهایی از محصولات تقلبی و فیک در پیش گیرید، خرید از یک فروشگاه معتبر خواهد بود. ما در ایمن خرید به منظور پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان، تمام محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهیم.