نرم افزار امنیتی Google Authenticatar برای آیفون

نرم افزار امنیتی Google Authenticatar برای آیفون و سیستم عامل iOS منتشر شده است. نرم افزار های امنیتی بسیاری برای استفاده مطمئن از شبکه‌های اجتماعی وجود دارند. برای اینکه در هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی و عضویت در انواع سایت ها امنیت کامل داشته باشید میتوانید از نرم افزار Google Authenticatar بهره مند شوید . این نرم افزار امنیت ورود به شبکه های اجتماعی را دو چندان می کند و با ایجاد تایید دو مرحله ای برای حساب کاربری شما در هنگام ورود به سیستم یک لایه امنیتی اضافه ایجاد می نماید.
برای استفاده از این نرم افزار Google Authenticatar مراحل زیر را دنبال کنید.
1. وارد صفحه مدیریت دو مرحله ای شده و بعد از آن به قسمت تنظیمات حساب جی میل/گوگل رفته و گزینه Security را انتخاب کرده و در آن جا Setting را انتخاب نمایید.

نرم افزار امنیتی Google Authenticatar برای آیفون

2. برای استفاده از نرم افزار Google Authenticatar کافی است تا بر روی گزینه Switch to app  کلیک کنید و در پنجره باز شده نوع گوشی تلفن همراه خود را انتخاب نمایید .

نرم افزار امنیتی Google Authenticatar
نرم افزار امنیتی Google Authenticatar

 

3. برنامه Google Authneticator را نصب کرده و بارکد ظاهر شده را اسکن کنید این قسمت نیز نسبت به مدل گوشی انتخابی فرق خواهد کرد به عنوان نمونه ما مدل گوشی آیفون را انتخاب کردیم و این نرم افزار در App Store نمایش داده شده است .
شما نرم افزار را دانلود و نصب می کنید پس از نصب اسکن بارکد را انتخاب کرده و دوربین گوشی را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود گرفته و آن را اسکن می کنید این صفحه اسکن از طریق اپلیکیشن به ایمیل شما ارسال خواهد شد .

Google Authenticatar
Google Authenticatar

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

4. پس از اسکن بارکد کدی نمایان می شود که هر ۳۰ ثانیه تغییر می‌کند در واقع این کد نقش کلیدی را بازی می‌کند که قرار است که گوگل در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی برای شما از طریق sms ارسال کنند برای تعمیر ارسال از طریق نرم افزار به جای ارسال پیامک کافیست کد نمایش داده شده در برنامه را در جعبه زیر وارد کرده و بر روی گزینه Verify and Save کلیک نمایید.

نرم افزار امنیتی Google Authenticatar آیفون
نرم افزار امنیتی Google Authenticatar آیفون

 

پس از انجام مراحل به صورت کامل پنجره ای مانند شکل زیر ظاهر می شود که کامل و موفقیت آمیز بودن مراحل تنظیمات نرم افزار Google Authneticator را نشان می دهد.

نرم افزار امنیتی برای آیفون
نرم افزار امنیتی برای آیفون

 

با این اپلیکیشن دیگر لازم نیست برای وارد شدن به حساب کاربری خود در گوگل پیامکی دریافت کنید تنها کافیست به نرم افزارGoogle Authneticator مراجعه نموده و در امنیت کامل به شبکه‌های اجتماعی خود نظارت داشته باشید .در هنگام استفاده از این نرم افزار به جای دریافت کد از طریق اس ام اس پنجره ای مانند زیر نمایش داده خواهد شد .

نرم افزار Google Authenticatar
نرم افزار Google Authenticatar

 

این نرم افزار با دانلود بیش از هزاران بار از itunes توانسته از محبوبیت بالایی را در بین کاربران به عنوان نرم افزار امنیتی کسب نماید .

ویژگی های نرم افزار امنیتی Google Authenticatar برای آیفون :
1. تنظیم خودکار از طریق کد QR
2. قابلیت پشتیبانی از چند حساب کاربری
3. امنیت کامل حساب کاربری
4. محیط کاربری ساده و قابل فهم

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 7 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store