نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون

نرم افزار پخش GoodPlayer یک نرم افزار قدرتمند برای آیفون می باشد. کاربران همیشه به دنبال یک برنامه پخش می باشند که از هر دو حالت فیلم و موسیقی پشتیبانی کند. این نرم افزار یکی از کامل ترین برنامه های پخش می باشد که می توانید هم فیلم ببینید و هم موزیک گوش بدهید. نرم افزار قدرتمندی که از اکثر فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کند و خیال شما را از هر نظر راحت خواهد کرد.

نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون
نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون

اپلیکیشن GoodPlayer برای پخش انواع موزیک ها و ویدئو ها بسیار خارق العاده می باشد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های بسیاری این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به صورت همزمان هم فیلم پخش کنید و هم موزیک گوش نمایید. در ابزار موجود در این پلیر شما یک مرورگر خواهید داشت که می توانید به صورت آنلاین فیلم ببینید. هم چنین می توانید اخبار جهانی را از طریق این پلیر دریافت نمایید. از طریق این نرم افزار شما امکان این را دارید تا ویدئو و موزیک مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 11 به بالا هستند کلیک کنید.

با GoodPlayer شما می توانید فیلم های دارای زیرنویس را به راحتی مشاهده کرده و مشکلی از بابت زیرنویس نداشته باشید. برای مشاهده زیرنویس از طریق این برنامه کافیست بر روی صفحه نمایش انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید. برای خروج از زیرنویس هم این کار لازم است. این نرم افزار حتی از زیرنویس های رمز دار نیز پشتیبانی کامل می کند. برای تغییر مسیر صوتی می توانید بر روی صفحه نمایش انگشت خود را در جهت راست و چپ بکشید.

نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون
نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون

برنامه GoodPlayer از 24 بیت رنگ پشتیبانی می کند و این یکی از ویژگی های اصلی این پلیر به شمار می رود. بدین صورت که تقریبا تمامی رنگ ها توسط برنامه تحت پوشش هستند و شما می توانید در هنگام تماشای ویدئو رنگ های اصلی را به راحتی نظاره گر باشید. این پلیر از اکثر وب سایت ها پشتیبانی می کند و شما می توانید تمامی موزیک ها و فیلم های دریافتی از ایمیل های خود را توسط این پلیر به راحتی باز نمایید.

نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون
نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون

توسط این نرم افزار شما می توانید انواع تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنید مانند ایجاد پوشه، حذف فایل ها بصورت تک تک یا یکجا، انتقال فایل ها از پوشه ای به پوشه دیگر، تغییر نام فایل ها و … . GoodPlayer از حالت Auto Repeat برخوردار است و شما می توانید با تنظیم بر روی All Files Loop تک تک پوشه ها و فایل ها را مکررا مشاهده نمایید. وضوح و کیفیت این پلیر یسیار زیبا و عمیق است و تماشای فیلم ها با کیفیت Full HD شما را به وجد خواهد آورد.

ویژگی های نرم افزار پخش GoodPlayer برای آیفون :

پشتیبانی از فرمت های 3ga، 3gp، aac، amr، ape، asf، asx، avi، cue، dat، dv، f4v، flac، flv، gsm، gxf، hlv، iso، m1v، m2p، m2t، m2ts، m2v، m3u، m4v، mp4، mpeg1، mpeg2، mpeg4، mpg، mpv، mt2s، mts، mxf، oga، ogg، ogm، mp4، mp4، mpeg1، mpeg2، mpeg4، mpg، mp4، ogv، ps، qt، ram، rm، rmvb، tp، ts، vob، webm، wm، wma، wav، wmv،wtv

قابلیت پخش فرمت های HTTP، FTP، RTSP، MMS، SMB، MMSH، MMST، RTP، HTTPS، SFTP و UDP

امکان اشتراک گذاری فایل های HTTP / FTP

پشتیبانی از فایل های UPnP / WebDAV / SFTP

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 7 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store