نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون

نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون یک اپلکیشن درجه یک برای افزایش امنیت و قابل اعتماد می باشد. تقریبا تمامی کاربران گوشی های هوشمند در انواع شبکه های اجتماعی و یا سایت های مختلف عضو هستند. برای در امان ماندن از هک صفحه های مورد نظر خود استفاده از یک رمز عبور کاری به غایت عاقلانه می باشد. اما ممکن است به خاطر سپردن تمامی پسوورد ها بسیار دشوار باشد و با وجود مشغله های فکری آنها را فراموش کنیم و نتوانیم در هنگام نیاز به آنها رجوع کنیم.

نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون 10
نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون

اپلکیشن LastPass یک نرم افزار بسیار کاربردی و رایگان می باشد که می توانید تمامی رمزهای عبور خود را به آن بسپارید و دیگر نگران فراموش کردن آنها نباشید. استفاده از این برنامه بسیار آسان می باشد و  هیچ گونه پیچیدگی در آن نیست. می توانید انواع رمزها مانند رمز کارت های اعتباری، رمز عبور تلفن همراه، رمز ورود به انواع سایت ها و … را با یک کلیک به این نرم افزار وارد کنید و امنیت آنها را تامین کنید. استفاده از رمز های طولانی و سخت یکی دیگر از مزیت های LastPass می باشد.

شما برای ورود به این نرم افزار می توانید از یک رمز عبور، اثر انگشت و یا قفل صورت استفاده کنید. پس از نصب برنامه ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و سپس اطلاعات خود را که در واقع رمزهای عبورتان هستند را وارد کنید. شما حتی می توانید پسوورد wifi خود را در این برنامه وارد کنید و با هر یک از دوستانتان که خودتان انتخاب خواهید کرد به اشتراک بگذارید.

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای گارانتی نیز هستند کلیک کنید.

نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون
نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون

LastPass از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و اطلاعات شما سال ها در این اپلکیشن محفوظ می ماند. از قابلیت های دیگر این نرم افزار مانند پشتیبانی از مرورگرهای مختلف، سرور آنلاین، حذف پسوورد، رابط کاربری ساده، امنیت بالا، امکان مدیریت از طریق سیستم کامپیوتری و … نیز اشاره نمود.

پشتیبانی از زبان فارسی یکی از جذابیت های این نرم افزار می باشد که می توان در داخل ایران به راحتی از LastPass استفاده نمود و برای کاربرانی که زیاد با انگلیسی میانه خوبی ندارند قابل استفاده نیز است. البته باید اشاره کرد که این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل در دسترس مردم ایران نیست و کاربران برای استفاده از این نرم افزار می توانند به مارکت های بازار و مایکت مراجعه کرده و به راحتی LastPass را دانلود نماییند.

نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون 12
نرم افزار کاربردی LastPass

این نرم افزار با کسب امتیاز 4.6 از 5.0 در App Store محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد. این برنامه برای پلتفرم های مختلفی چون آندروید، iOS، ویندوز، مک و لینوکس ارایه شده است.

ویژگی های نرم افزار کاربردی LastPass برای آیفون :

به اشتراک گذاری نامحدود از کلمات عبور، آیتم ها و یادداشت ها
1 گیگابایت ذخیره سازی فایل رمزگذاری شده
اعتبار چند منظوره احراز هویت مانند YubiKey
پشتیبانی فنی اولویت
تأیید هویت اثر انگشت

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 10 و بالاتر می باشد.

 

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store