نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون

نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون یک نرم افزار کاربردی برای همه ی کاربران اپل می باشد. امروزه و در این عصر تکنولوژی ممکن است بخاطر مشغله های روزمره یادآوری بعضی از کارها یا رویدادهای مهم کاری به غایت دشوار باشد. برای ای که اتفاقات مهم را فراموش نکنیم نیاز به یک برنامه ریزی مناسب و استاندارد داریم. نرم افزار Any.Do یکبرنامه فوق العاده برای یادآوری کارهای عقب افتاده یا روزهای مهم است.

نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون
نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون

نرم افزارهای بی شماری برای برنامه ریزی وجود دارند اما اغلب از پیچیدگی هایی برخوردارند یا ابزارهای کاربردی مناسب در آن ها وجود ندارد. نرم افزار Any.Do با دارا بودن ابزارهای مفید و لازم برای برنامه ریزی این امکان را به کاربران می دهد تا در استفاده از این برنامه تردید نداشته باشند. رابط کاربری این نرم افزار به قدری ساده و روان است که از استفاده از آن لذت خواهید برد. شما می توانید تا ماه های آینده را توسط این نرم افزار برنامه ریزی کرده و با خیال راحت به سراغ کارهای دیگر خود بروید. هم چنین می توانید برای یک روز چندین یادآوری به این نرم افزار وارد کنید و مطمن باشید که در زمان مشخص بدون هیچ تاخیری عمل خواهد کرد.

نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون
نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای گارانتی نیز هستند کلیک کنید.

نرم افزار Any.Do با گرافیکی زیبا و منحصر به فرد شما را از دغدغه انجام کارها دور میکند و با داشتن این نرم افزار در گوشی خود دیگر نگران قرار های کاری، روز تولد دوستان و عزیزانتان، یادآور خوردن قرص ها، سالگرد ازدواج و… نباشید زیرا Any.Do همه ی آنها را بدون کم وکاست به شما یادآوری خواهد کرد. شما کافیست برنامه را باز کنید و با استفاده از گزینه هایی که در نرم افزار تعبیه شده است قرار های خود را یادداشت کرده و در پایان آن ها را سیو کنید.

از ویژگی های منحصر بفرد نرم افزار Any.Do میتوان به تایپ صوتی اشاره کرد. به این ترتیب که شما با انتخاب آیکون بلندگو در این برنامه می توانید با صحبت کردن قرارهای کاری خود را به Any.Do بسپارید. این نرم افزار منحصر بفرد توانسته است با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی و با بیش از 50 میلیون بار دانلود به یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های کاربردی در نوع خود مبدل شود.

نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون
نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون

امکان شخصی سازی یکی دیگر از موارد مهم است که می توان به آن اشاره کرد.مثلا شما می توانید کارهای مربوط به محل کار را از خانه جدا کنید تا بتوانید به راحتی به تمام امور مربوطه رسیدگی کنید. تمتمی کارهای آنجام شده در پایان روز به رنگ خاکستری به شما نشان داده می شوند تا بدانید کدام کارها را به سرانجام رسانده اید و کدام کارها هنوز باقی مانده اند. به این ترتیب شما می توانید باقی کارها را به روزهای آتی موکول کنید.

ویژگی های نرم افزار یادآور Any.Do برای آیفون :

رابط کاربری ساده و کاربردی

امکان شخصی سازی کارها

قابلیت تایپ صوتی

فهرست کارهای روزانه به ترتیب زمان بندی

قابل اجرا درتمامی نسخه های ios

پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا

 

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store