نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون

نرم افزار کاربردی Polarr Photo Editor در نسخه iOS برای آیفون عرضه شده است. نرم افزارهای بی شماری برای ویرایش و ادیت عکس ها وجود دارند اما به دلیل پیچیدگی بیش از حد و یا نداشتن ابزارهای لازم و کاربردی مورد توجه کاربران نیستند. نرم افزار Polarr Photo Editor که توسط کمپانی Polarr Inc طراحی و عرضه شده است از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این اپلیکیشن با دارا بودن ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش عکس یکی از بهترین ها در نوع خود می باشد.

نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون
نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 11 به بالا هستند کلیک کنید.

نرم افزار Polarr Photo Editor یک نرم افزار کامل برای ویرایش و تغییر عکس ها می باشد که ابزارهای بسیاری را در خود جای داده است. با این نرم افزار بی نظیر شما می توانید عکس های خود را به هر شکلی که دلتان بخواهد ادیت کنید. شما می توانید انواع افکت ها، بک گراند ها، استیکرها، ابزارهای لازم برای نقاشی، ابزارهای فوق پیشرفته برای ویرایش و … را با نرم افزار Polarr Photo Editor همراه خود داشته باشید و از آنها استفاده کنید.توسط نرم افزار Polarr Photo Editor شما می توانید ویدیو های خود را نیز ویرایش کنید و تغییرات مورد نظر خود را انجام دهید. مثلا می توانید بر روی فیلم های خود موسیقی بگذارید یا قسمتی از فیلم را برش دهید. هم چنین می توانید عکس یا افکت و یا استیکرهای مورد علاقه خود را به قسمت های دلخواه ویدیو اضافه نمایید.

نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون
نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون

شما می توانید برنامه Polarr Photo Editor را برای خود شخصی سازی کنید. بدین صورت که شما می توانید ابزارهای پرکاربرد و دلخواه خود را در نوار ابزار قرار داده و از آن ها لذت ببرید. در ابتدا شاید این نرم افزار کمی پیچیده یا گیج کننده به نظر برسد اما نگران نباشید بعد از کمی استفاده به راحتی طرز کار با آن را یاد خواهید گرفت. هم چنین این نرم افزار ادیت عکس پس از استفاده مورد تایید عکاسان در سراسر دنیا می باشد.

نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون
نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون

می توانید از این نرم افزار به عنوان یک ویرایشگر حرفه ای استفاده کنید و افکت های دلخواه خود را روی آن پیاده کنید. همچنین این اپلیکیشن دارای ابزارهای مختلف ویرایشگر است که با امتحان آن می توانید تصاویر خود را برای شبکه های اجتماعی به طور ویژه ای منحصربفرد ادیت نمایید. نرم افزار  Polarr Photo Editor در دو هفته اول عرضه خود موفق شد بیش از یک میلیون بار دانلود را تجربه کند. هم چنین این نرم افزار موفق به کسب امتیاز 4.5 از 5.0 در اپ استور شد.

ویژگی های نرم افزار Polarr Photo Editor برای آیفون:

امکان شخصی سازی نرم افزار

قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر

قابلیت ویرایش فوق پیشرفته عکس ها و ویدیوها

امکان تشخیص خودکار چندین چهره

قابلیت Undo/Redo برای برگشت به عقب

قابلیت ویرایش چهره به صورت حرفه ای

امکان فوکوس، تقویت و وضوح تصاویر

گذاشتن استیکر و نوشته بر روی تصاویر

امکان چرخش حرفه ای تصصاویر بصورت دقیق

قابلیت پیکسل بندی و حاشیه دار کردن تصاویر

توجه : این نرم افزار قابل اجرا در iOS 11 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود نرم افزار از App Store