سلام خدمت خوانندگان سایت ایمن خرید، امروز تصمیم داریم به سوال “چگونه آهنگ در گوشی آیفون ذخیره کنیم ” پاسخ دهیم. گوش کردن موسیقی یکی از کارهای فرح بخش است که می‌توان در تمامی حالات از آن لذت برد. اهنگ های مورد علاقه را می‌توان هم به صورت آنلاین و هم افلاین گوش کرد. با توجه به علاقه بیشتر افراد به اهنگ، با ذخیره سازی آن در گوشی همیشه در دسترس خواهد . در برنامه های تلگرام و واتساپ نیز می‌توان اهنگ های مورد علاقه را دانلود و ذخیره کرد. اما در گوشی هایی با سیستم عامل ios گزینه و فولدری به نام دانلود وجود ندارد. استفاده از انواع اپلیکیشن ها راهی آسان برای ذخیره سازی آهنگ از اینترنت در گوشی آیفون است.

با سیو کردن آهنگ از shareit نیز می‌توان اهنگ های دلخواه خود را همراه داشته باشید. برای ذخیره آهنگ در تلگرام، وارد تلگرام شده آهنگ انتخابی را ذخیره و پخش کنید. در بالای صفحه روی اسم آهنگ زده و گزینه share را انتخاب کنید. در این مرحله با باز شدن صفحه روی گزینه copy to documents بزنید. در پایان موسیقی ذخیره شده را به وسیله این گزینه در تلگرام مشاهده خواهید کرد. ذخیره سازی اهنگ در برنامه واتساپ نیز با داکیومنت امکانپذیر است. برای سیو موسیقی در واتساپ نیز وارد اکانت این برنامه شوید. اهنگ مورد علاقه را انتخاب کرده روی آن زده و نگه دارید.  روی گزینه forward  بزنید و پس از آن گزینه share را انتخاب کنید. در این مرحله مجددا با برنامه داکیومنت آهنگ مورد علاقه خود را ذخیره سازی کنید. در ادامه به بررسی این مطالب خواهیم پرداخت:

  • محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون
  • ذخیره آهنگ در آیفون با ایتونز
  • بهترین برنامه ذخیره آهنگ در ایفون
  • انتقال فایل به گالری در ایفون
  • محل ذخیره فایل های شریت در آیفون
  • دانلود اهنگ در آیفون با برنامه documents
  • چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟
  • ذخیره اهنگ در موزیک پلیر آیفونچگونه آهنگ در گوشی آیفون ذخیره کنیم

    محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون

    هر آهنگی که در گوشی آیفون دانلود می‌شود به محل ذخیره سازی می‌رود. برای دسترسی به آهنگ مورد نظر و دیگر فایل ها می‌بایست از محل ذخیره سازی مطلع شوید. این مورد نیز مانند” ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد” نیازمند اطلاعات کافی می‌باشد. از طرفی این موضوع با در نظر گرفتن نوع فایل یا آهنگ و نحوه دانلود آن متفاوت است. شاید برای کاربران جدید گوشی های آیفون پیدا کردن محل ذخیره سازی کمی پیچیده به نظر برسد؛ اما در طول زمان و انجام مراحل لازم این کار نیز برایشان آسان می‌شود.

    در جواب به سوال چگونه آهنگ در آیفون ذخیره کنیم؟ می‌گوییم جای دقیقی برای آهنگ های دانلود شده در گوشی های آیفون وجود ندارد. تقریبا تمامی نقل و انتقالات و ذخیره سازی آهنگ ها توسط سرویس ها صورت می‌گیرد. طراحی گوشی های سیستم عامل ios به نحوی است که با وجود نصب انواع نرم افزار باز هم نمی‌توان موسیقی را در آن ذخیره کرد. نرم افزارهای زیادی وجود دارند که به واسطه آنها می‌توان اهنگ دلخواه را در گوشی خود ذخیره کنید. ابتدا نرم افزار مناسب را نصب کرده و از طریق اپ استور وارد آن شوید. پس از جستجوی نام موسیقی دلخواه آن را دانلود کنید.

    محل ذخیره آهنگ دانلود شده در آیفون

    ذخیره آهنگ در آیفون با ایتونز

    ایتونز نرم افزاری با قابلیت بهتر مدیریت شدن دستگاه های آیفون، آیپد و ایپاد می‌باشد. این نرم افزار توسط شرکت اپل برای دستگاه هایی با سیستم عامل ios طراحی و تولید شده است. با نصب برنامه ایتونز می‌توان به تمامی برنامه های دلخواه و اهنگ ها دسترسی داشت. اگر قصد دارید انتقال اهنگ از ایتونز به آیفون را از طریق کامپیوتر انجام دهید به این روش عمل کنید:

    1. دستگاه آیفون را به کامپیوتر متصل کنید.
    2. روش انتقال را مشخص کنید ( دستی، اتوماتیک)
    3. موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
    4. در این مرحله همگام سازی موزیک از نرم افزار به گوشی را شروع کنید.

    توجه داشته باشید در مرحله همگام سازی هر برنامه مانند موزیک یا کتاب از بین می‌روند و گزینه های همگام سازی جایگزین می‌شوند. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات شما همگام سازی نشود باید بدون ایتونز اطلاعات را جابجا کنید. در روش همگام سازی موزیک از ایتونز به آیفون به صورت اتوماتیک، از کابل usb یا wifi استفاده می‌شود. برای خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض می‌توانید به سایت ایمن خرید مراجعه کنید. در صورتی که انتقال اتوماتیک برایتان راحت نیست می‌توانید از روش دستی کمک بگیرید.

    • آیفون را به لپ تاپ متصل کنید.
    • قفل گوشی ایفون را باز کنید.
    • گزینه summary را کلیک کنید.
    • گزینه manually manage music and video را در قسمت opitons فعال کنید.
    • ذخیره تغییرات را با گزینه apply انجام دهید.
    • برای انتقال به صورت دستی موزیک ها را از سمت چپ در library انتخاب کنید.
    • موزیک ها را از پنجره اصلی ایتونز به سمت چپ بکشید.

    ذخیره آهنگ در آیفون با ایتونز (چگونه آهنگ در گوشی آیفون ذخیره کنیم)

    بهترین برنامه ذخیره اهنگ در آیفون

    نصب نرم افزار sondcloud جواب سوال کسانی است که می‌پرسند چگونه اهنگ در آیفون ذخیره کنیم؟ اپلیکیشن ساوندکلاود جز بهترین سرویس های اشتراکی آهنگ محسوب می‌شود. این برنامه محبوب و پرطرفدار رایگان است و ممکن است در برخی مواقع نسخه رایگان موسیقی مورد نظر در دسترس نباشد. این نرم افزار قابل نصب بر روی سیستم عامل اندورید و ios می‌باشد. در صورتی که علاقه ای به تبلیغات ندارید و از حوصله شما خارج است می‌بایست هزینه اشتراک بپردازید. همچنین با پرداخت این هزینه از سرویس پیشرفته آن می‌توان استفاده کرد. در ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و پس از آن ادرس ایمیل خود را وارد کنید. انتخاب ثبت نام و رمز عبور را می‌توان به وسیله گوگل، اپل و فیس بوک انجام داد.

    پس از انجام این مراحل برای شروع گوش دادن به موسیقی روی برگه home به صفحه discover بروید. در نرم افزار sondcloud برای دانلود موزیک روی گزینه upload کلیک کنید. خبر خوب اینکه اگر قصد گوش دادن موزیک به صورت آنلاین را داشته باشید نیاز به ساخت حساب کاربری نمی‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از اینترنت و به صورت انلاین این نرم افزار محبوب لذت ببرید. این برنامه به صورتی طراحی شده که کاربران عادی و حرفه ای می‌توانند از بهره مند شوند. این اپلیکیشن از ابزارهای مفید و کاربردی برای هنرمندان و خوانندگان می‌باشد. برای تجربه کیفیت اهنگ در sondcloud خرید هندزفری لایتنیینگ اپل آیفون اورجینال با گارانتی تعویض را پیشنهاد می‌کنیم.

    بهترین برنامه ذخیره اهنگ در آیفون

    انتقال فایل به گالری در آیفون

    یکی از امکانات چند سال اخیر گوشی های ایفون مشاهده فایل موجود دستگاه در گالری می‌باشد. در برنامه files شما تمامی ویدئوها و عکس های خود را جابجا کرده و در photos منتقل می‌کنید. اگر می‌خواهید به صورت همزمان چندین تصویر یا فیلم را جابجا کنید به این صورت عمل کنید:

    • برنامه files را باز کنید و پس از آن به پوشه عکس و فیلم بروید.
    • در گوشه سمت راست صفحه روی گزینه select کلیک کنید.
    • در این مرحله عکس ها و فیلم های انتخابی را مشخص کنید.
    • روی گزینه more و share ضربه بزنید.
    • در پایان برای مشاهده عکس و فیلم روی گزینه save × images کلیک کنید.
    • این مراحل را می‌توان به صورت تکی برای انتقال یک عکس یا فیلم انجام داد.
    • محل ذخیره فایل های شریت در آیفون

    شریت یا شِیر ایت یک برنامه رایگان بسیار کاربردی برای انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر است. این اطلاعات شامل عکس، موسیقی، فیلم و هر برنامه یا فایل دیگری می‌باشد. این انتقال ها باید با روشن شدن وای فای هر دو دستگاه صورت گیرد. شریت یکی از راههایی است که سوال می‌کنند، “چگونه اهنگ در ایفون ذخیره کنیم” یکی از راههای ذخیره سازی اهنگ در آیفون از طریق برنامه شِیر ایت است. آهنگ هایی هم که در گوشی هایی با سیستم عامل ios برایتان ارسال می‌شود در local ذخیره می‌شوند.

    انتقال فایل به گالری در آیفون

    دانلود اهنگ در آیفون با برنامه documents

    این برنامه پرامکانات و پیشرفته قابلیت اجرا در گوش های شرکت اپل را دارد. این نرم افزار تمامی فایل ها و اسناد را به خوبی مدیریت می‌کند. با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های آیفون نیازی به اپلیکیشن های دیگر نخواهید داشت. این برنامه دارای مرورگر داخلی می‌باشد. در داکیومنت تمامی فایل ها دریافت و ذخیره سازی می‌شوند. همچنین در این نرم افزار می‌توانید فایل های pdf را مشاهده کرده و نشانه گذاری کنید. یکی از قابلت های این اپلیکیشن در گوشی های آیفون، دانلود اهنگ است. این نرم افزار از دو بخش فایل منیجر و مرورگر تشکیل شده است. برای دانلود اهنگ شما باید از مرورگر استفاده کنید.

    دانلود اهنگ در آیفون با برنامه documents

    چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟

    یکی از سرویس های پخش موزیک، برنامه اپل موزیک است. این برنامه قابل استفاده به صورت انلاین و آفلاین می‌باشد. در زمان هایی که اتصال به اینترنت وجود ندارد  به صورت افلاین از این بهره مند می‌شوید. سرویس اپل موزیک توسط شرکت اپل تولید و راه اندازی شد. اپل موزیک تنها به دستگاه های شرکت اپل اختصاص ندارد و تمامی دستگاه ها می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر گوشی شما ios می‌باشد اهنگ انتخابیتان را لمس کرده و نگه دارید. پس از آن گزینه (add to library) را کلیک کنید. در این مرحله با موزیک انتخابیتان شروع به دانلود می‌کند.

    چگونه اهنگ را در اپل موزیک ذخیره کنیم؟

    ذخیره اهنگ در موزیک پلیر آیفون

    موزیک پلیر یک برنامه پخش کننده موسیقی می‌باشد. این برنامه به صورت رایگان یا هزینه دار عرضه می‌شود. از موزیک پلیرهای پیشرفته و قدرتمند برای گوشی های ایفون می‌توان cs، boom و vox اشاره کرد. قابلیت چشمگیر این نوع موزیک پلیرها رابط کاربری قوی آن می‌باشد که باعث می‌شود تا موزیک را با سرعت بالا پیدا کنید. آهنگ در موزیک پلیر در گوش های آیفون در همان پخش کننده مشاهده می‌شود. با نصب موزیک پلیر flacbox می‌توانید فایل های دانلود شده اهنگ را مستقیما اجرا کنید.

    سخن پایانی

    در مطالب بالا و در سایت ایمن خرید به بررسی جامع و کامل این سوال که” چگونه اهنگ در آیفون ذخیره کنیم” پرداختیم. در ادامه به عنوان سخن پایانی به معرفی چندین برنامه ذخیره اهنگ در ایفون می‌پردازیم. یکی از برنامه های کاربردی ذخیره اهنگ بر روی گوشی های آیفون، spotify می‌باشد. با استفاده از این نرم افزار به تعداد بسیار بالایی از آهنگ به صورت رایگان دسترسی پیدا می‌کنید. اسپاتیفای علاوه بر دانلود رایگان آهنگ حاوی انواع پادکست های رایگان نیز می‌باشد. اگر بخواهید در حالت افلاین از پخش موزیک لذت ببرید باید از نسخه premium استفاده کنید.

    با نصب نرم افزار pandora نیز می‌توانید انواع آهنگ را برای آیفون دانلود کنید. این نرم افزار دنیایی از آهنگ های متنوع را با بالاترین کیفیت به کاربران ارائه می‌دهد. با نگاهی به کتابخانه این نرم افزار می‌توان به دنیای پادکست ها نیز ورود کنید. این اپلیکیشن نیز مانند دیگر اپلیکیشن ها دارای نسخه رایگان و premium است. از دیگر نرم افزارهای پرطرفدار در زمینه دانلود آهنگ می‌توان به deezar اشاره کرد. در صورت نیاز برای خرید شارژر مجدد، خرید شارژر ۲۰ وات اپل اورجینال با گارانتی تعویض به شما پیشنهاد می‌شود. این خرید را با خیال راحت از سایت اینترنتی ایمن خرید انجام دهید.

در صورتی که از مطالعه این مقاله لذت بردید، خوشحال می‌شویم که سایت فروش لوازم جانبی ایمن خرید را در شبکه‌های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. با این کار به دوستان و آشنایان خود لطف بزرگی خواهید کرد. چرا که پیدا کردن یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل معتبر به صورت آنلاین کار سختی است و شاید همه نتوانند به سادگی به هدف خود دست پیدا کنند. بخش قابل توجه ای از متشریان ایمن خرید فروشندگان لوازم جانبی موبایل به صورت آفلاین « حضوری » می‌باشند. شما می‌توانید با خرید از ایمن خرید یک گام جلوتر از دیگران باشید.