حذف تبلیغات گوشی سامسونگ

زمانیکه در صفحه خانه یا بر روی قفل صفحه یا حتی داخل یک برنامه تبلیغاتی ظاهر می‌شود، قطعا حضور این تبلیغات به دلیل یک برنامه شخص ثالث می‌باشد. در این پست از ایمن خرید می‌خوانیم که چگونه تبلیغات گوشی سامسونگ را حذف کنیم. یا بتوانیم این تبلیغات را غیرفعال کنیم. اگر شما هم صاحب یک گوشی سامسونگ هستید اما نمی‌دانید که چگونه تبلیغات کلافه ‌کننده را غیرفعال کنید، با ما همراه باشید. در این مطلب با روش‌های مختلفی برای حذف تبلیغات اینترنتی یا تبلیغاتی که در اپلیکیشن‌ها مشاهده می‌کنید، آشنا می‌شوید. اگر هم صاحب گوشی آیفون هستید و قصد دارید با روش‌های حذف تبلیغات آشنا شوید، می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید. اما بهترین راهکار برای کاربران آیفون مطالعه مطلب (ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد) می‌باشد. در این مطلب خواهیم خواند:

  • حذف تبلیغات اینترنتی در اندروید
  • حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی شیائومی
  • حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی سامسونگ
  • مسدود کننده تبلیغاتچگونه تبلیغات گوشی سامسونگ را حذف کنیم

    حذف تبلیغات اینترنتی در اندروید

    شاید برای شما نیز پیش آمده که هنگامی کار یا بازی با گوشی یک پیام تبلیغاتی شما را کلافه کند. در این مواقع تبلیغ را بسته و مجددا به کار خود ادامه می‌دهید.  اما باز هم این اتفاق تکرار شده و در نهایت منجر به عصبانیت شما می‌شود. راه حل این مشکل حذف کردن دائمی پیام های تبلیغاتی است. در ادامه یکی از روش های چاره ساز و کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم. نصب برنامه های مختلف مسدود کننده تبلیغات از راه حل های پیشنهادی است.

    نصب برنامه Webguard

    با نصب و اجرای این اپلیکیشن می‌توانید  تبلیغات مزاحم را از مرورگر خود مسدود کنید. Webguard  یکی از بهترین اپ ها برای مسدود کردن مرورگر اینترنت سامسونگ، کروم و … می‌باشد. این برنامه علاوه بر داشتن این قابلیت امکان انتقال اطلاعات به صورت رمز گذاری شده را فراهم می‌کند. همچنین از این اپلیکیشن کاربردی می‌توان به عنوان یک برنامه ضد ویروس استفاده کرد.

    برنامه  Adguard

    این اپلیکیشن نیز مفید و کاربردی بوده و به شما کمک می‌کند تا از شر تبلیغات مزاحم خلاص شوید. برای استفاده از این برنامه، ابتدا  Adguard در گوگل سرچ کرده و دانلود کنید. سپس این برنامه را نصب و فعال سازی نمایید. مزیت بهره گیری از این برنامه مدیریت برنامه های مسدود شده می‌باشد.

    برنامه Browser Brave

    این برنامه مسدود کننده تبلیغات دارای ویژگی های خاصی می‌باشد. یکی از این ویژگی ها حفاظت از کاربر در برابر ردیابی است. این قابلیت سبب می‌شود تا سایت ها  نتوانند شما را ردیابی کنند. از ویژگی های دیگر این برنامه می‌توان به امکان فعال سازی یا غیرفعال کردن Block Ads and Tracking اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی این برنامه قابلیت تغییر تنظیمات بلاک اسکریپت ها، حفاظت از اثر انگشت و … را دارا می‌باشد. از برنامه‌های دیگر که شما را از شر تبلیغات در گوشی اندرویدی راحت می‌کنند، برنامه Free Adblocker Browser و AdClear می‌باشد.

    حذف تبلیغات اینترنتی در اندروید

    حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی شیائومی

    شکایت عده ای از کاربران گوشی های هوشمند شیائومی نمایش تبلیغات در رابط کاربری آنها می‌باشد. با توجه به رابط کاربری این نوع گوشی که MIUI است، مشاهده تبلیغات نیز افزایش خواهد یافت. البته به این نکته نیز باید توجه شود که این مورد برای همه مدل های گوشی شیائومی پیش نخواهد آمد. یکی از راههای درآمد این شرکت نمایش تبلیغات بوده و علاوه بر آن به کاربران خود سرویس های هزینه دار ارائه می‌دهد. با این وجود راه کارهایی برای حذف این تبلیغات از گوشی های شیائومی وجود دارد.

    مسدود کردن تبلیغات با Mi Security

    • در ابتدا برنامه Mi Security را در گوشی خود باز کنید.
    • در این مرحله در سمت راست قسمت بالای صفحه روی آیکون چرخ ‌دنده ضربه بزنید.
    • اکنون گزینه receive recommendation را غیرفعال کنید.
    • در این بخش Cleaner را انتخاب نمایید.
    • سپس گزینه receive recommendation را نیز غیرفعال کنید.
    • غیرفعال کردن تبلیغات با اپلیکیشن  Mi Music
    • اپلیکیشن Mi Music را باز کنید.
    • اکنون در سمت چپ قسمت بالا به قسمت Menu بروید.
    • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
    • در این مرحله گزینه Advanced settings نیز انتخاب کنید.
    • در پایان گزینه Recommendations را غیر فعال کنید.

    از برنامه های پیشنهادی دیگر برای حذف تبلیغات در گوشی های هوشمند شیائومی استفاده از نرم افزار Downloads می‌باشد. مراحل زیر را برای رسیدن به نتیجه دلخواه به پایان برسانید:

    • در اولین قدم برنامه Downloads را باز کرده و بر روی Menu نیز ضربه بزنید. اکنون گزینه Settings را انتخاب نمایید.
    • در این مرحله باید Show recommended content را غیرفعال کنید.

    به این نکته نیز توجه کنید که قبل از نصب نرم افزار از فول شارژ بودن گوشی خود مطمئن شوید. این مورد نکته قابل توجه برای تمامی برندهای گوشی است. اگر شارژر آیفون شما دچار آسیب دیدگی و یا خرابی شده، خرید شارژر ۲۰ وات اپل اورجینال با گارانتی تعویض به شما پیشنهاد می‌شود.

    حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی شیائومی

    حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی سامسونگ

    اگر از تبلیغات گوگل پلی در سامسونگ کلافه شده‌اید و نمی‌دانید این مشکل را چگونه حل کنید بهتر است این بخش را به صورت کامل مطالعه نمایید. ابتدا باید به شما بگویم که حضور تبلیغات در گوشی شما به دلیل فعال بودن آن می‌باشد. پس با غیرفعال کردن تبلیغات گوگل پلی می‌توانید این مشکل را دور بزنید. برای غیرفعال کردن آن ابتدا به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) بروید. شما باید به دنبال برنامه‌هایی باشید که اخیر فعال بودند.

    اگر در این قسمت برنامه‌ای مشاهده کردید که اخیرا در آن فعال نبودید، باید به آن مشکوک شوید‌. این عمل سبب می‌شود که تعداد برنامه‌های مشکوک را محدود سازید. پس از ورود به گوگل پلی باید وارد گزینه مدیریت برنامه‌ها یا همان (Manage apps and device) شوید. در مرحله بعد به گزینه مدیریت (Manage) واقع در بالای صفحه سر بزنید. حال باید گزینه مناسب را انتخاب کنید. سپس برنامه‌های مشکوک یا اخیرا نصب شده و یا بلا استفاده را حذف کنید. این کار را آن قدر ادامه دهید تا تبلیغات حذف و ناپدید شوند.

    حذف تبلیغات گوگل پلی در گوشی سامسونگ

    مسدود کننده تبلیغات

    شاید نام مسدود کننده تبلیغات را شنیده باشید. مسدود کننده تبلیغات یک برنامه برای ایمن کردن و تمیز کردن وب است. همچنین می‌تواند از حریم خصوصی شما محافظت کند. این برنامه می‌تواند تبلیغات را برای شما حذف سازد. بیشتر اپلیکیشن‌ها، خدمات و قابلیت‌های خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما در مقابل آن تبلیغاتی نمایش می‌دهند تا درآمد خود را از این راه تامین کنند‌. اما بیشتر مواقع این تبلیغات زیاد باعث کلافگی کاربران می‌شود. آگهی‌هایی که در بازی‌ها یا دیگر برنامه‌ها نشان داده می‌شود، قابل حذف می‌باشد‌. شاید بپرسید که چگونه تبلیغات گوشی سامسونگ را حذف کنیم؟ خوشبختانه برای مسدود کردن این تبلیغات اپلیکیشن‌هایی موجود است که ما در این بخش قصد داریم چند مورد از آنها را به شما معرفی کنیم.

    اپلیکیشن AdAway

    این اپلیکیشن نیازمند به دسترسی روت می‌باشد. برنامه‌ای ساده اما کارآمد است که باعث می‌شو‌د تا تبلیغات اندروید به طور کامل حذف گردد. فعالیت این برنامه اینگونه است که فایل‌های میزبان و تبلیغات را به محلی نامشخص ارسال می‌کند. این برنامه به صورت رایگان عمل می‌کند و گزینه‌ی پرداخت آن برای کمک مالی می‌باشد.

    برنامه Ad block Plus

    این اپلیکیشن از محبوب‌ترین برنامه‌های حذف تبلیغات است. از این برنامه برای حذف تبلیغات گوشی و کامپیوتر استفاده می‌شود. مزیت آن نسبت به دیگر برنامه‌ها این است که دستگاه‌های روت نشده نیز می‌توانند از آن بهره مند شوند‌. اگرچه با روت دسترسی بیشتر و امکانات قوی‌تری خواهند داشت. این اپلیکیشن یک افزونه محبوب است که در پس‌زمینه ترافیک اینترنت فعالیت می‌کند. بدین ترتیب از بارگذاری تبلیغات در دستگاه شما جلوگیری می‌کند. پس از نصب و ورود به برنامه یکبار باید تنظیمات خود را تعریف کنید. سپس به صورت دائمی از آن استفاده نمایید.

    اپلیکیشن Blokada Slim

    این برنامه طرفداران زیادی دارد. آن را می‌توانید از گوگل پلی نیز دانلود کنید و می‌توانید تمامی تبلیغاتی که از سمت مرورگرها و وب سایت ها و برنامه‌های اینترنتی وارد میشود را بلاک کنید. عملکرد آن به گونه‌ای است که تبلیغات و آدرس‌های ورودی را بلاک و مسدود می‌کند‌. همچنین شما می‌توانید به آمار این موارد مسدود شده دسترسی پیدا کنید. از ویژگی‌های مهم آن کاربری آسان و سریع، فعالیت با وای فای و اینترنت موبایل می‌باشد. این اپلیکیشن کاربر پسند سرعت بسیار بالایی دارد و همین موارد سبب شده که بسیار پرطرفدار عمل کند.

    مسدود کننده تبلیغات

    استفاده از نسخه اورجینال برنامه ها

    یکی از مهمترین دلایلی که منجر به نمایش تبلیغات خواهد بود.، استفاده از نسخه های رایگان برنامه‌ های مورد نیاز گوشی است. به عنوان مثال اگر از اپلیکیشن هایی مانند MX Player  استفاده می‌کنید، احتمال زیاد بعد از هر بار مشاهده فیلم باید یک تبلیغات نیز مشاهده کنید. از طرفی به دلیل قدرت بسیار بالای این اپ در نمایش فیلم نمی‌توان از ان چشم پوشی کرد. برای حل این چالش می‌توانید از نسخه‌های کرک شده و یا نسخه پرمیوم آن استفاده کنید. در این روش شما هیچ تبلیغاتی مشاهده نخواهید کرد.

    از طرفی کسانی که از گوشی آیفون استفاده می‌کنند، می‌توانند وارد مجوز ها و دسترسی های برنامه خود شوند و اجازه دسترسی به اینترنت یک برنامه را مسدود کنند. در این صورت برنامه بدون اینترنت نمی‌تواند برای شما هیچ تبلیغاتی را نمایش دهد. دقت کنید که نسخه های کرک شده برای ایفون قابل استفاده نیست و در صورتی که روی گوشی خود هر یک از این برنامه ها را نصب کنید، امکان غیر فعال شدن برنامه وجود دارد.

    در صورتی که از تبلت استفاده می‌کنید با توجه به سیستم عامل گوشی خود می‌توانید از یکی از روش های بالا استفاده نمایید. حذف تبلیغات گوشی گاها بستن اجازه گوشی برای دسترسی به نوتیف‌های گوشی شما امکان پذیر خواهد بود. در صورتی که از یک روش ویژه برای حذف تبلیغات گوشی خود استفاده می‌کنید، در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. در این صورت همکاران ما نیز در کوتاهترین زمان ممکن صحبت

    استفاده از نسخه اورجینال برنامه ها

    سخن نهایی

    در مقاله امروز اطلاعاتی کاربردی راجع به حذف تبلیغات گوشی های سامسونگ و شیائومی بیان کردیم. حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی هایی با سیستم عامل اندروید با استفاده از انواع اپ امکانپذیر است. این اپ ها علاوه بر حذف تبلیغات دارای قابلیت ها و ویژگی های متعددی هستند. همچنین کاربران می‌توانند از طریق مرورگر تبلیغات مزاحم را حذف کنند. پس از اجرای مرورگر، گزینه منو را باز کنید. به قسمت تنظیمات رفته و سپس به بخش Advanced و در ادامه گزینه Block pop-ups را انتخاب نمایید. با فعال سازی این گزینه شما هیچ تبلیغاتی را مشاهده نخواهید کرد.

    در نظر داشته باشید تمامی گزینه و برنامه های پیشنهادی که در بالا بیان کردیم بسته به مدل گوشی متفاوت خواهد بود. گاها نیز برخی از برنامه ها جوابگوی غیر فعال سازی تبلیغات نیست. شاید برنامه ای در گوشی شما وجود دارد که باعث افزایش برنامه های تبلیغاتی شده است. در این شرایط  می‌توانید با حذف این برنامه تبلیغات را محدود و حذف نمایید. اگر جز کاربران گوشی های ایفون هستید و این مشکل برای شما نیز به وجود آمده به این روش ها عمل کنید:

    • غیر فعال سازی تبلیغات با خاموش کردن Wi-Fi یا اتصال داده همراه
    • محدود سازی دسترسی یک برنامه خاص به اینترنت دستگاه
    • استفاده از نرم افزار AdGuard Pro برای مسدود سازی تبلیغات

    همانطور که به نرم افزار گوشی خود اهمیت میدهید و تبلیغات آن گاها برای شما خسته کننده است، می‌توانید برای سخت افزار گوشی خود نیز اقدام به خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض از طریق سایت ایمن خرید اقدام نمایید. در صورتی که از مطالعه این مقاله لذت بردید، خوشحال می‌شویم فروشگاه لوازم جانبی ایمن خرید را در شبکه‌های اجتماعی خود به دیگران نیز معرفی کنید. در این صورت دیگر دوستان شما نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و به لوازم جانبی مورد نیاز خود را به قیمت عمده و با کیفیت اورجینال استفاده کنند.