امروز تصمیم داریم در سایت ایمن خرید به بررسی این موضوع که ” چگونه گوشی آیفون را به ضبط ماشین متصل کنیم؟ ” بپردازیم. علاقمندان به این مطلب ما را تا پایان این نوشته ها همراهی کرده تا به پاسخ این سوال را دریافت کنند. عده ای از کاربران گوشی های ایفون، چالش هایی برای اتصال گوشی خود با ضبط ماشین روبرو هستند. احتمالا این افراد روش های متعددی را برای حل این مسئله به کار گرفته اند اما نتیجه مطلوبی به دست نیاورده اند. با داشتن اطلاعات کافی حتی افرادی که ضبط ماشین قدیمی دارند می‌توانند با گوشی به آن متصل شوند.

یکی از روش های اتصال آیفون به ضبط ماشین استفاده از کابل AUX  است. مزیت به کار بردن این روش این است که ضبط ماشینی های فاقد بلوتوث و درگاه USB  هم می‌توانند از این راه حل بهره ببرند. این کابل ها شامل یک سیم می‌باشند که بوسیله آن انواع صدا و آهنگ قابلیت جابجایی پیدا می‌کنند. با کمک این کابل AUX  میتوان به راحتی از انواع ورودی صوتی دلخواه از سیستم های خارجی لذت برد. در دستگاه های آیفون که فاقد پورت AUX  هستند، از یک مبدل برای انتقال صدا استفاده می‌شود. برای اتصال گوشی آیفون به ضبط ماشین کافیست یک به پورت صدای ۳.۵ میلی متری وصل شوید.

به این صورت که یک طرف کابل به پورت هدفون گوشی و طرف دیگر به ورودی AUX  متصل می‌شود. در ادامه نیز راه حل های دیگری برای شما خوانندگان عزیز ارائه می‌شود. با ادامه مطالب زیر با فروشگاه اینترنتی ایمن خرید همراه شوید:

  • وصل شدن گوشی به ضبط ماشین با USB
  • برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین با بلوتوث
  • چرا بلوتوث گوشی به ضبط ماشین وصل نمیشه؟
  • چگونه با گوشی به بلوتوث ماشین وصل شویم؟
  • طریقه وصل شدن گوشی به ضبط پایونیر
  • وصل شدن آیفون به مانیتور ۲۰۷چگونه گوشی آیفون را به ضبط ماشین متصل کنیم؟

    وصل شدن گوشی به ضبط ماشین با USB

    امروزه کابل های USB  کاربردهای بسیاری زیادی دارند. این کابل ها قابلیت استفاده در انواع رابط های صوتی، گوشی ها، لپ تاپ و … می‌باشند. یکی از کاربردهای این نوع کابل در انتقال صدا از گوشی های ایفون به دستگاه ضبط ماشین است. همچنین کاربران دستگاه های سیستم عامل اندروید نیز می‌توانند از این روش برای شنیدن صدا و آهنگ در ضبط ماشین خود استفاده کنند. روش اتصال کابل به پخش ماشین به این صورت است که: یک سر کابل را به قسمت شارژ گوشی و طرف دیگر را درگاه USB  ضبط ماشین متصل کنید.

    درگاه USB  ضبط همان قسمتی است که فلش را برای پخش صدا به آن متصل می‌کنید. فعال کردن پخش صدا نیز به وسیله دکمه USB  یا mode صورت می‌گیرد. پس از دیدن اعلان روی صفحه گوشی روی آن ضربه زده و در ادامه روی گزینه file transfer را انتخاب کنید.  پس از اتصال برای برای رفتن به آهنگ های بعد دکمه جلوزدن سریع را انتخاب کنید. برای بازگشت به آهنگ های قبل نیز از دکمه عقب زدن سریع کمک بگیرید. برای رفتن به پوشه های قبل و بعد آهنگ های مورد نظرتان در ضبط ماشین از دکمه های ۱۰-/۵ یا ۱۰/ +۶ استفاده کنید.

    وصل شدن گوشی به ضبط ماشین با USB

    برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین با بلوتوث

    گاهی در حال رانندگی خواهان گوش کردن به آهنگ مورد علاقه یا ویس های دوره های اموزشی در گوشی خود هستید. یکی از راههای عملی شدن این کار استفاده از بلوتوث برای پخش شدن فایل های مورد نظر می‌باشد. برای انجام این روش در اولین قدم می‌بایست همگام سازی صورت بگیرد تا از این طریق اتصال برقرار شود. نصب نرم افزارهای اتصال به گوشی نیز روشی دیگر است. یکی از برنامه های کاربردی در این زمینه برنامه Bluetooth pair – ble auto connect می‌باشد. این برنامه به گوشی شما متصل شده و می‌توانید صداها را از گوشی به پخش ماشین منتقل کنید. برای اجرایی شدن نیز ضبط ماشین و گوشی خود را همگام سازی نمایید.

    App remote نیز برنامه ای دیگر است که به وسیله آن می‌توانید قابلیت پخش صدا از طریق گوشی به ضبط خودرو را انجام دهید. این برای انجام همگام سازی از بلوتوث استفاده می‌کند. پس از اجازه دسترسی این امکان برای شما فراهم خواهد شد. این نرم افزار چندین قابلیت دیگر نیز به شما ارائه می‌دهد. یکی از این قابلیت ها تنظیم کردن صدا و کیفیت از راه دور است. علاوه بر این ها برای گوش دادن فایل های مورد علاقه خود در منزل می‌توانید از هندزفری استفاده نمایید. خرید هندزفری لایتنینگ اپل آیفون اورجینال با گارانتی تعویض را از فروشگاه ایمن خرید انجام دهید.

    برنامه اتصال گوشی به ضبط ماشین با بلوتوث

    چرا بلوتوث گوشی به ضبط ماشین وصل نمیشه؟

    همانطور که در بالا اشاره شد یکی از راههای سریع و آسان برای اتصال گوشی های هوشمند به ضبط ماشین بلوتوث است. امروزه استفاده از این تکنولوژی در بیشتر ضبط های خوردرو پشتیبانی می‌شود. در صورتی که این قابلیت بر روی ضبط ماشین شما نیز وجود داشته باشد می‌توان با همگام سازی این اتصال را انجام داد. با این وجود گاها دیده می‌شود که این اتصال با مشکل مواجه می‌شود. چندین علت برای این عدم اتصال می‌توان بیان کرد؛ یکی از این دلایل فاصله و مسافت است. اگر فاصله گوشی شما با ضبط ماشین زیاد باشد ارتباط برقرار نمی‌شود.

    پس در این موقعیت ها فاصله را کم کرده و گوشی هوشمند خود را به ضبط خودرو نزدیک کنید. تداخل سیگنال های خارجی دلیلی دیگر برای عدم برقراری اتصال است. این سیگنال های خارجی می‌تواند یک فیلتر شکن فعال در گوشی شما باشد. در این جا می‌بایست هات اسپات خود را غیر فعال و خاموش نمایید. در صورتی که مشکل ایجاد شده از روشن بودن فیلتر شکن باشد با قطع کردن آن ارتباط برقرار خواهد شد. عدم سازگاری نسخه های بلوتوث گوشی و ضبط خودرو  یکی از علت های عدم همگام سازی محسوب می‌شود. شاید نسخه اجرایی بلوتوث در گوشی هوشمند شما با ضبط ماشین همخوانی نداشته باشد.

    پس هماهنگی نسخه ها با یکدیگر را نیز مورد بررسی قرار دهید. پس از بازبینی موارد گفته شده در بالا به کم شدن شارژ باتری هم توجه کنید. چرا که شارژ کم باتری از دلایل عمده برای این موضوع به حساب می‌آید. در این میان از سالم بودن شارژر خود برای فول شارژ شدن گوشی خود نیز اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز، خرید شارژر ۲۰ وات ایفون اورجینال با گارانتی تعویض را در الولویت قرار دهید. استفاده از بلوتوث شارژ گوشی را زودتر تمام می‌کند. در صورت رو به اتمام بودن شارژ گوشی به منظور صرفه جویی در مصرف بلوتوث به طور خودکار غیر فعال می‌شود.

    چرا بلوتوث گوشی به ضبط ماشین وصل نمیشه؟

    چگونه با گوشی به بلوتوث ماشین وصل شویم؟

    پیش از انجام هر کاری از قابلیت اتصال خودروی خود با بلوتوث مطمئن شوید. به قسمت سیستم یا ضبط خودروی خود توجه کنید و علامت بلوتوث را انتخاب نمایید. در عده ای از ماشین ها این علامت به صورت جداگانه وجود ندارد و باید با زدن دکمه mood یا source این گزینه را فعال کنید. پس از قرار دادن سیستم خودرو روی حالت بولوتوث گوشی خود را نیز در این حالت روشن نمایید. پس از آن گوشی شما در حالت جستجو بولوتوث قرار گرفته و فعال می‌شود.

    در این مرحله اگر همگام سازی به درستی صورت بگیرد بولوتوث ماشین در روی صفحه گوشی نمایان می‌شود. روی نام دستگاه خود ضربه زده و منتظر بمانید تا به گوشی متصل شود. در صورت رمز درخواست عبور می‌توانید یکی از این سه رمز را وارد کنید: ۱۱۱۱، ۰۰۰۰ و ۱۲۳۴. البته بهتر است به دفترچه راهنمای خودروی خود نیز مراجعه کرده و از رمز آن اطمینان حاصل نمایید. با توجه به مدل ماشین این رمز می‌تواند روی صفحه نمایشگر نشان داده شود. پس از پایان این مراحل گوشی شما به ضبط یا سیستم خودرو متصل خواهد شد.

    چگونه با گوشی به بلوتوث ماشین وصل شویم؟

    طریقه وصل شدن گوشی به ضبط پایونیر

    یکی از راحت ترین روش ها برای اتصال گوشی به این نوع ضبط استفاده از نرم افزار ARC است. ضبط های پایونیر یک نمونه از ضبط های بلوتوث دار می‌باشد که قابلیت اتصال به تلفن همراه را نیز دارد. در صورتی که ضبط خودروی شما دارای صفحه نمایشگر باشد می‌توان از این نرم افزار استفاده کرد. اولین قدم برای انجام این مراحل نصب نرم افزار ARC بر روی صفحه نمایشگر است. این اپلیکیشن جز بهترین و ساده ترین برنامه های انتقال فایل های صوتی به سیستم ضبط خودرو می‌باشد. نصب این برنامه کاربردی به منظور انتقال فایل های صوتی بر روی صفحه نمایشگر کاری آسان است.

    تمامی افراد می توانند به راحتی آن را بر روی صفحه نمایشگر نصب کنند. پس از نصب می‌بایست به قسمت تنظیمات بروید و این نرم افزار را فعال سازی نمایید. در صورتی که پس از نصب این برنامه برایتان فعال نشد فایل فشرده را دانلود و نصب کنید. در ادامه گوشی خود را به بلوتوث صفحه نمایشگر خودرو متصل نمایید. در این مرحله شما می‌توانید از گوش دادن فایل های صوتی و آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید. همچنین می‌توانید با نصب این برنامه بر روی ضبط پایونیر از رادیو اینترنتی( کست باکس) و برنامه های جذاب آن بهره مند شوید.

    طریقه وصل شدن گوشی به ضبط پایونیر

    وصل شدن آیفون به مانیتور ۲۰۷

    یکی از ترفندهای گوشی ایفون که کمتر کسی از آن خبر دارد مربوط به وصل شدن این گوشی به مانیتور خودروی ۲۰۷ است. این مانیتور دارای قابلیت های ویژه ای است. کاربران گوشی های ایفون این امکان را دارند تا به راحتی به صفحه نمایشگر آن متصل شوند. همچنین می‌توانند همزمان از پخش فایل های صوتی از طریق گوشی در مانیتور و مشاهده مسیریاب استفاده کنند. برای گوش کردن به موسیقی های آنلاین نیز باید از اتصال وایرلس وای فای کمک بگیرید. برای اتصال آیفون به این صفحه از نرم افزارهای های نامبرده شده و کابل USB  و بلوتوث می‌توان استفاده کرد. البته به این نکته نیز توجه نمایید که کابل مورد استفاده شما حتما لایتینگ باشد.

    البته به واسطه رابط HTMI نیز می‌توانید به سادگی به مانیتور 207 متصل شوید. برای این منظور کافی است که یک رابط اچ دی ام آی تهیه کنید و یا قابلیت یک رابط با قابلیت بلوتوث خریداری نمایید. در این صورت کیفیت ارتباط و تصاویر شما به صورت قابل توجه افزایش پیدا خواهد کرد و می‌توانید از کیفیت به دست آمده لذت ببرید. در صورتی که از گوشی با سیستم عامل اندروید استفاده می‌نمایید، انتقال تصویر شاید اندکی متفاوت باشد.

    وصل شدن آیفون به مانیتور ۲۰۷

    سخن پایانی

    در مطالب امروز فروشگاه اینترنتی ایمن خرید مطالبی مفیدی مربوط به اینکه” چگونه گوشی ایفون را به ضبط ماشین متصل کنیم” بیان کردیم. در ادامه این مطالب به خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض می‌پردازیم. لوازم جانبی اپل اورجینال شامل لوازم ضروری و غیر ضروری می‌شود.  در این لیست طیف گسترده ای از ابزارهایی است که مهم ترین آنها قاب های محافظ، کابل ها و انتقال دهنده ها، شارژر وایرلس، شارژر دیواری است. قاب های محافظ که جز ضروری ترین لوازم جانبی محسوب می‌شوند، گوشی های ایفون گرانقیمت را در برابر انواع آسیب محافظت می‌کند.

    به عنوان مثال محافظ صفحه نمایش یا گلس سخت افزاری گوشی را از ضربه، خط وخش و شکستگی مصون می‌دارد. تصور کنید که گوشی ایفون هیچ محافظی نداشته باشد با یک مرتبه آسیب صدمات غیر قابل جبرانی به آن وارد می‌شود. قاب های محافظ نیز از ملزوماتی است که در جنس های مختلف مانند: سیلیکونی، پلاستیک، چرم و … طراحی و تولید شده است. همچنین با خرید کابل شارژ و انتقال دهنده ها می‌توان به سادگی تمامی اطلاعات و فایل های مورد نظر را از گوشی به لپ تاپ یا برعکس جابجا کرد. از دیگر لوازم جانبی و پرکاربرد که در نوع خودش طرفدارن بسیاری دارد پاوربانک یا شارژر همراه است.

    این وسیله جانبی موبایل در مواقع ضروری یا اضطراری جز ملزومات در خانه، محل کار و یا سفر می‌باشد. در مکان هایی که امکان بهره گیری از برق وجود ندارد پاور بانک جایگزینی مناسب محسوب می‌شود. شارژرها نیز جز لوازم جانبی بسیار ضروری در این لیست قرار دارند. در صورتی که شارژر اورجینال گوشی ایفون خود را گم کرده یا خراب شده است با خرید شارژر اورجینال ایفون با کابل لایتنینگ مشکلتان حل خواهد شد. خرید تمامی لوازم جانبی نامبرده را با داشتن اطلاعات لازم راجع به هر محصول با خیال آسوده انجام دهید. برای داشتن خریدی مطمئن می‌توانید از کارشناسان ایمن خرید در این زمینه راهنمایی بگیرید.