در عصر امروز گوشی ها محلی برای نگهداری انواع دیتا، اطلاعات فردی و اطلاعات محرمانه هستند. متاسفانه دسترسی به اطلاعات شخصی دیگران نیز کاری تقریبا ساده می‌باشد. البته در مواردی نیز این دسترسی جنبه ای مثبت دارد. در مطالب امروز سایت اینترنتی ایمن خرید تصمیم داریم آموزش هک کردن گوشی آیفون را مورد بررسی قرار دهیم؛ در صورت علاقمندی به این موضوع با ما همراه شوید. اگر بخواهیم به جنبه ای مثبت از هک کردن گوشی اشاره کنیم، کنترل والدین از راه دور به گوشی فرزندان است. محروم کردن فرزند از تکنولوژی در عصر حاضر تقریبا غیر ممکن می‌باشد.

اما می‌توان با روش های مختلف فرزند خود را کنترل و جهت دار نمود. در صورتی که والدین خواستار دسترسی به اطلاعات گوشی فرزند خود هستند، از روش هایی که در ادامه بیان می‌شود استفاده کنند. اگر قصد هک کردن گوشی آیفون را دارید باید بگوییم این کار به سادگی امکانپذیر نیست. به طور کلی هک کردن گوشی های اندروید آسان تر از سیستم ios می‌باشد. اطلاع از ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد شما را به هدفتان می‌رساند. استفاده از روش هایی خاص و منحصر به فرد مانند کمک گرفتن از نرم افزارهای پیشرفته اولین راه حل است.

یکی از این نرم افزارهای شناخته شده و کاربردی، plcspy  می‌باشد. این نرم افزار در کشور ایران مطرح و معروف است. وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه های مشابه در قابلیت هک شدن گوشی با استفاده از شماره تلفن می‌باشد. کارکرد این برنامه به این صورت است که بدون دسترسی به گوشی و بدون باز کردن لایه های امنیتی هک صورت می‌گیرد. این برنامه با کمک گرفتن از تمامی تماس های فرد انجام می‌شود. تماس ها به یک سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت شده و پس از آن تماس را به سمت کاربر تلفن همراه مسیر یابی مجدد می‌کند.

چگونه یک گوشی آیفون را هک کنیم؟

هک گوشی آیفون از راه دور

قطعا می‌دانیم که اپل به دلیل ارائه ی امنیت بالا، بسیار محبوب است. پس نتیجه می‌گیریم که هک گوشی های آیفون اصلا کار راحتی نیست. اما چرا اغلب مردم از گوشی های اندروید استفاده می‌کنند؟ زیرا اندروید امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده و در کشوری مانند ایران نمی‌توان از تمامی امکانات اپل استفاده کرد. (به دلیل مشکلات سیاسی و تحریم هایی که علیه ایران می‌باشد.) حال می‌خواهیم بدانیم که چگونه با وجود امنیت بالای آیفون، آن را هک کنیم؟ دسترسی کدنویس ها در هک گوشی ایفون سخت تر می‌باشد.

در اندروید با پلتفرم متن باز روبرو می‌شوید که هر فردی که کدنویسی بداند، می‌تواند تغییراتی در آن ایجاد کند و در این کار موفق شود. اما در اپل یا آیفون اینگونه نیست. تنها افرادی محدود می‌توانند با اجازه خود شرکت اپل تغییراتی را ایجاد کنند‌. بنابراین دیگر می‌دانیم که نمی توان با روش های ساده و معمولی به هک گوشی آیفون دسترسی پیدا کرد. لازم است از روش های دیگری استفاده کنیم که این روش ها خاص و کمی پیچیده می‌باشند. در ادامه ی مقاله به توضیح این روش ها می‌پردازیم.

هک گوشی آیفون از راه دور

بهترین برنامه های هک آیفون

یکی از روش های پرکاربرد برای هک ایفون، استفاده از نرم افزارها می‌باشد. برنامه و نرم افزارهای متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد که در بخش به معرفی یک نرم افزار می‌پردازیم. این برنامه ها را می‌توانید در بخش های مختلفی از اینترنت مشاهده کنید. اما تنها به سراغ برنامه های امن و معروف بروید. چرا که امتحان خودشان را پس دادند و مشکلی برای خود کاربران ایجاد نمی‌کنند. اولین نرم افزار مطرح شده که در ایران نیز می‌توان به آن دسترسی داشت، PLCSPY است. از لحاظ اخلاقی بهتر است که استفاده از این برنامه را فقط برای چک کردن فرزند خود یا موارد شخصی خود انجام دهید.

زیرا هک گوشی دیگران و برداشت اطلاعات شخصی آنها، عملی غیر اخلاقیست و شما را دچار گرفتاری خواهد کرد. لازم است بدانید که از نام این برنامه، سو استفاده های زیادی صورت گرفته است. پس ابتدا مطمئن شوید که نسخه ی اصلی برنامه را در دسترس دارید. خصوصیت مهم این برنامه این است که قابلیت هک گوشی با استفاده از شماره تلفن می‌باشد. پس با استفاده از این برنامه می‌توان گوشی شخص موردنظر را از راه دور هک کرد و دیگر نیازی به باز کردن لایه های امنیتی گوشی نیست. این کار تنها از طریق باگ های سیستم مخابراتی انجام می‌شود.

بهترین برنامه های هک آیفون

برنامه هک گوشی آیفون رایگان

برنامه های زیادی به طور رایگان در اینترنت وجود دارد که هک گوشی اندروید و آیفون را انجام می‌دهد. اما به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید شاید این برنامه ها برعکس عمل کند. یعنی این احتمال وجود دارد که با نصب رایگان این برنامه ها امکان دسترسی گوشی خود را ایجاد کنید. پس در نهایت اطلاعات گوشی و دسترسی به حساب های خود را فراهم می‌کنید. اگر قصد دارید برنامه ای را هک کردن نصب کنید در ابتدا از امن بودن آن مطمئن شوید. یکی از برنامه های هک با امنیت بالا که می‌توان از آن استفاده کرد،  mspy است. نحوه دسترسی به این وب سایت به این صورت است که در ابتدا حساب خود را ایجاد کنید.

هنگامی که حساب شما تکمیل شد،  mspy ایمیلی با دستورالعمل های کامل و دیتاهای لازم برای نصب برنامه های هک(جاسوسی) به شما می‌دهد. در این مرحله لینک در ایمیل ارسالی را مورد بررسی قرار دهید. برای دانلود اپلیکیشن مورد نظر به قسمت مرورگر مراجعه کنید. حالا نوبت تنظیم کردن mspy روی گوشی آیفون مورد نظرتان می‌باشد. با دیدن عبارت monitor  phones with mspy now روی آن کلیک کنید تا برنامه نصب شود. توجه داشته باشید که برای خرید نرم افزار mspy از چندین روش می‌توان اقدام کرد. استفاده از کارت اعتباری، مستر کارت، ویزا الکترونیکی، فکس، پی پال، امریکن اکسپرس و بسیاری دیگر از جمله این روش ها می‌باشد.

برنامه هک گوشی آیفون رایگان

از کجا بفهمیم گوشی آیفون هک شده؟

با وجود امنیت و حفاظت بالای گوشی های آیفون در برابر هک و بهره برداری غیرقانونی، اما باز هم امکان هک شدن وجود دارد. نشانه ها و علائمی برای هک گوشی های اپل وجود دارد که با داشتن اطلاعات کافی می‌توان از آن جلوگیری کرد. دلیل شایع هک شدن اغلب به خاطر لغزش کاربران و کلیک بر روی لینک های ناشناس است. همچنین سیستم ios می‌تواند در برابر برنامه های شخص ثالث نیز آسیب پذیر باشد. در بیشتر مواقع هک گوشی آیفون با یک پوشش حرفه ای و با پنهان کاری انجام می‌شود. اما با این وجود اگر با دقت به دنبال نشانه های هک باشیم، می‌توانیم متوجه شویم که گوشی ما هک شده یا خیر. شما این علائم را این گونه تشخیص دهید:

  1. اختلال در حساب ایفون: از آنجا که در دستگاه ایفون، فعالیت ها و حساب های زیادی وجود دارد، پس از هک شدن گوشی دچار اختلالاتی می‌شود. به عنوان مثال این اختلالات ممکن است در قسمت هایی مانند icloud apple pay، ایمیل ها، شبکه های اجتماعی و…. ایجاد شود. اگر گذرواژه ی حساب شما بازنشانی شده یا در این خصوص موارد مشکوکی را مشاهده کردید، لازم است گوشی ایفون خود را از نظر علائم هک یا بدافزارها بررسی کنید‌.
  2. اختلال در تماس ها: اگر در بخش تماس ها یا در حین مکالمات خود با موارد عجیبی روبرو شدید، لازم است که به هک شدن ایفون خود مشکوک شوید. گاهی اوقات در حین مکالمه صداهایی مانند کلیک، پژواک، تداخل الکترونیکی و… شنیده می‌شود. این صدا ها و نشانه ها شاید سرنخی از هک شدن گوشی ایفون و شنود مکالمات شما باشد.
  3. تماس های ناشناس: برخی اوقات با تلفن شما تماس می‌گیرند یا از طرف تلفن شما با شخصی ناشناس تماس گرفته می‌شود. این تماس های مشکوک می‌تواند برای دستیابی به اطلاعات شما باشد. اگر تماس ناخواسته ای را مشاهده کردید، حتما از مسائل امنیتی برای هک نشدن گوشی خود استفاده کنید
  4. افزایش ناگهانی قبض تلفن: شاید به طور ناگهانی با افزایش شدید قبض تلفن خود مواجه شوید. یا اگر سیم کارت اعتباری دارید، به سرعت شارژ خود را از دست بدهید. افرادی که به دنبال هک گوشی ایفون شما هستند، قطعا به سو استفاده هایی سودمند از این کار نیز فکر می‌کنند. آنان با برقرار ارتباط تلفنی یا پیامک به شماره های مختلف، کلاهبرداری می‌کنند‌. در نتیجه همه ی این اعمال با خط شما و با نام و اعتبار شما انجام می‌شود.
  5. ارسال پیام به مخاطبین شما: زمانیکه مخاطبین شما اطلاع می‌دهند که پیغامی از شما دریافت کردند و شما از آن پیام مطلع نیستید، یعنی گوشی آیفون شما هک شده است‌. برخی اوقات فرد هکر با استفاده از گوشی شما پیام ها یا ایمیل هایی به دیگر مخاطبین‌ ارسال می‌کند. در اغلب موارد سعی دارد که به گوشی افراد دیگر نیز دسترسی پیدا کند.از کجا بفهمیم گوشی آیفون هک شده؟
  6. آشکار شدن رمز عبور و نام کاربری: زمانیکه رمز و نام کاربری شما در سایتی آشکار شود، نشان از آن است اعتبار شخصی شما به بیرون درز پیدا کرده است‌. این اتفاق در دو زمان ممکن است رخ دهید. اول زمانیکه گوشی ایفون شما هک شده و دوم زمانیکه ارائه دهنده خدمات با این مشکل مواجه شده است.
  7. هجوم تبلیغات: اگر به هنگام باز کردن صفحه ای با هجوم تبلیغات مواجه شدین، ممکن است بدافزاری بر روی ایفون شما وجود داشته باشد. البته منظور ما نمایان شدن چند تبلیغ نیست. زمانیکه به طرز عجیبی تعداد فزاینده ای از پنجره باز می‌شود و به گوشی شما هجوم می‌آورد. در این صورت از تبلیغات بیش از حد، ممکن است گیر بدافزارها یا هکر گوشی آیفون افتاده باشید.
  8. اپلیکیشن های ناشناس: اگر به طور ناگهانی متوجه نصب برنامه هایی ناشناس شدید، ابتدا بررسی کنید که تاریخ نصب آن از چه زمانی بوده است. این مورد یکی از مهم ترین دلایل هک شدن گوشی ایفون می‌باشد. همچنین نشان دهنده ی آن است که هکر گوشی شما توانسته به بخش های زیادی از گوشی دسترسی پیدا کند.
  9. ری استارت یا خاموش شدن گوشی: زمانیکه ایفون شما خود به خود ری استارت یا خاموش می‌شود، ممکن است درگیر هک یا حمله ی بدافزار شده باشد. حتی در برخی مواقع متوجه می‌شوید که سیستم گوشی شما مشکوک عمل می‌کند. بنابراین لازم که به این موارد نیز دقت کنید‌.
  10. ورود ناخواسته به سایت های نامشروع: اگر گوشی ایفون شما به صورت ناخواسته به سایت های نامشروع بزرگسالان وارد شد یا در تاریخچه ی گوشی این موارد دیده شد، لازم است که به هک شدن ایفون خود شک کنید.
  11. اصلاح تنظیمات بدون دخالت شما: اگر در حساب ها یا تنظیمات گوشی شما به صورت خود به خود اصلاحاتی صورت گرفت و شما تغییری ایجاد نکردید، نیاز به بررسی فوری دارید. این مورد یک زنگ خطر بزرگ است که احتمال هک شدن گوشی ایفون شما را افزایش می‌دهد‌‌.
  12. افزایش مصرف اینترنت: زمانیکه استفاده از داده های تلفن همراه شما افزایش یافته و شما در مصرف آن نقشی نداشتید، خبر از پشت صحنه ای مهم می‌دهد. این مصرف بیش از حد به دلیل استفاده از برنامه های مضر توسط یک هکر می‌باشد. مصرف اینترنت خود را مرتب چک کنید. گاها ممکن است یک برنامه یا بدافزار در بک گراند گوشی شما، باعث این افزایش اینترنت شود‌.
  13. افزایش حرارت گوشی: گاها پیش آمده که گوشی ایفون شما دچار گرمای بیش از حدی می‌شود‌. این داغی غیرطبیعی یا به دلیل نصب بدافزارها می‌باشد و یا توسط هکرها و استفاده ی نامناسب آنها از گوشی شما است. به هنگام شروع حمله هکر به گوشی، این حرارت را حس خواهید. البته این گرما برای زمانی است که شما از برنامه خاص یا سنگینی استفاده نمی‌کنید. حتی ممکن است کلا با گوشی خود کاری نکنید و یا صفحه ی گوشی خاموش باشد‌. اما گوشی شما به طرز ناگهانی داغ کند‌. شایع است که هکر ها در موقعیت برای استخراج ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، از سخت افزار شما استفاده می‌کنند.
  14. خراب شدن برنامه ها: اگر برنامه ای در گوشی ایفون شما به طور ناگهانی خراب یا متوقف شد و دیگر پاسخگو نبود، لازم است به هک شدن گوشی خود شک کنید. پس از این اتفاق زمانی بگذارید و دلیل آن را متوجه شوید. تا اطمینان حاصل کنید که علت آن هک گوشی شما نبوده است‌. اگر دچار خراب شدن لوازم آیفون شدید از خرید لوازم جانبی اورجینال اپل استفاده کنید.
  15. باتری گوشی سریع تر تخلیه می‌شود‌‌: در این موقعیت اگر صحت و سلامت باتری اطمینان داشتید، میتوانید به هک گوشی آیفون نیز فکر کنید. زمانیکه باتری شما سریع تر تخلیه می‌شود و برنامه های گوشی به صورت ناخواسته در حال جا به جایی هستند، خبر از هک گوشی را به شما می‌دهد. این اولین و بهترین نشانه برای مراحل ابتدایی هک می‌باشد‌. پس قبل از دیر شدن، علت آن را بررسی کنید. در این میان اگر نیاز به خرید شارژر ۲۰ وات اپل داشتید بهتر است شارژر اورجینال خریداری کنید تا از گارانتی تعویض آن بهره مند شوید.
  16. کند شدن عملکرد گوشی: زمانیکه افراد متقلب در حال جمع اوری اطلاعات گوشی شما می‌باشند، روال و عملکرد گوشی به شدت کند می‌شود‌. این روند، قدرت پردازش ایفون شما را به سرعت از بین می‌برند. حتی ممکن است گوشی ایفون آسیب ببیند یا هنگ کند‌. زیرا این نشانه ها به دلیل استفاده بیش از حد از سخت افزار گوشی ایفون می‌باشد.
  17. اختلال در تعداد برنامه های نصب شده: زمانیکه در نصب برنامه های شما اختلالی صورت می‌گیرد، مثلا تعداد کمتری برنامه نصب می‌شود یا برخی از برنامه ها به صورت خودکار پاک می‌شوند ممکن است کار یک هکر باشد. همچنین متوجه می‌شوید که برخی از برنامه ها به صورت خود به خودی بر روی ایفون شما نصب شده است‌. این نیز نشان دهنده آن است که یک مهاجم کدها را تغییر می‌دهد.
  18. تغییرات ظاهری داخل گوشی: زمانیکه برخی صفحات مانند صفحه وب متفاوت از قبل به نظر می‌رسد، نشان می‌دهد که هکر با خیالی راحت پروکسی راه اندازی کرده است. از آنجا که این ابزار نمایش وب سایت ها را به درستی نشان نمی‌دهد، معلوم می‌شود که دست یک هکر در کار است. هکرها فزم هایی جعلی یا بنرهایی را به شما تزریق می‌کنند که شما مشخصات شخصی خود را وارد کنید یا رضایتی از بابت دسترسی های بیشتر به آنها بدهید.

    سخن پایانی

    در این مقاله دانستیم که چگونه یک گوشی آیفون را هک کنیم؟ همچنین به صورت جامع و کامل، نشانه ها و علائم یک ایفون هک شده را بررسی کردیم. با دیدن این علائم لازم است که رمز های عبورتان را تغییر دهید. بخصوص تغییر رمز عبور ایفون و گذرواژه ی آن از واجبات است. سپس به سراغ تغییر گذرواژه ی خود در حساب های گوناگون باشید‌.

    تیم ایمن خرید به شما پیشنهاد می‌کند که یک برنامه ی امنیتی قوی بر روی گوشی خود نصب کنید. تا از حملات بعدی هکر جلوگیری کنید. اگر توانایی برقرار امنیت گوشی ایفون را ندارید به متخصص این کار رجوع کنید تا این خدمات بر روی گوشی شما انجام شود. همچنین می‌توانید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه ای برگردانید. زیرا این روشی کاملا مناسب برای بیرون کشیدن هکرها یا جاسوس های اطلاعاتی می‌باشد. امیدواریم مطالب این برنامه برای شما مفید واقع شده باشد. سپاس از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.