درود بر همراهان همیشگی ایمن خرید. امروز قصد داریم به دو سوال «گوشی آیفون برای کدام کشور است؟ و لوازم جانبی اورجینال اپل را چگونه تهیه کنیم؟» پاسخ دهیم. بسیاری از کاربران یا طرفداران آیفون علاقه مند هستند که بدانند گوشی آیفون برای کدام است؟ یا در کدام کشور ساخته می‌شود. اما برخی دیگر از کاربران به دنبال خرید لوازم جانبی اپل اورجینال برای آیفون خود هستند. آیفون برای شرکت اپل Apple می‌باشد. این شرکت فناوری آمریکایی در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی، سخت افزار، نرم افزار و دیگر خدمات فعالیت دارد. از بنیان گذاران این شرکت استیو جابز و استیو وازنیک بودند.

این شرکت محصولاتی همچون ایفون، ای پد، مکینتاش، ویژن پرو، اپل واچ، اپل تی وی، اپل ایرپاد ، هوم پاد، مک بوک، ایرتگ و… تولید می‌کند. البته این محصولات به تمامی نقاط زمین ارسال می‌شود و شرکت اپل از پرطرفدارترین شرکت های فناوری در دنیا است. اما اکثر افراد این شرکت را با آیفون یا گوشی های هوشمند آن می‌شناسند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات جذابی از این برند به دست آورید. در این مقاله خواهیم خواند:

  • گوشی اپل ساخت کدام کشور بهتر است؟
  • شرکت اپل کجاست؟
  • آیفون zaa برای کجاست؟
  • قیمت گوشی آیفون ساخت سنگاپور
  • صاحب شرکت اپل در حال حاضر
  • فرق گوشی آیفون و اپل
  • فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل
  • وسایل جدید اپل
  • محصولات شرکت اپلگوشی آیفون برای کدام کشور است؟ لوازم جانبی اورجینال اپل را چگونه تهیه کنیم؟

    گوشی اپل ساخت کدام کشور بهتر است؟

    در حقیقت کیفیت ساخت تمامی گوشی های اپل یکسان است و تفاوتی با هم ندارند. تفاوت گوشی ها با توجه به شرایط مناطق مختلف و قوانین آن کشور که سفارش داده می‌شوند کمی متغییر هستند. پس گوشی های آیفون از لحاظ کیفیت محصول برای تمامی کشورهای سفارش دهنده مشابه می‌باشند. این موضوع نیز مربوط می‌شود به پارت نامبر( کد منحصر به فرد) هر کشور از دنیا که گوشی را به شرکت اپل سفارش می‌دهند. به طور کلی پارت نامبر کد اختصاصی تمامی محصولات الکترونیکی می‌باشد. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که در کشور ایران این موضوع کمی متفاوت است؛ چرا که گوشی آیفون جدید که دو سیم کارت هستند در بعضی موارد پشتیبانی نمی‌شوند.

    به طور مثال پارت نامبر امریکا با نشانی LL/A  بیانگر گوشی ارسالی به امریکاست. پارت نامبر سنگاپور بهترین انتخاب برای کاربران گوشی های آیفون در ایران می‌باشد. به طور کلی گوشی اپلی که برای برخی از  کشورهای آسیای شرق تولید می‌شوند از دو سیم کارت پشتیبانی می‌شوند. در بین پارت نامبر های گوشی اپل چند تفاوت وجود دارد. یکی از تفاوت ها در شارژر های آن می‌باشد. تفاوت در مدل های پریزهای برق در کشورهای مختلف باعث شده تا مدل شارژر ها نیز متفاوت باشند.

    سایت ایمن خرید این مسئله را برایتان حل کرده است. با خرید شارژر ۲۰ وات اپل اورجینال با گارانتی تعویض، شارژر مناسب با کشور ایران را خریداری نمایید.  زبان دفترچه راهنما یکی از مواردی است که باعث تفاوت پارت نامبر می‌شود. یکی از عوامل مهم و تعیین کننده برای انتخاب گوشی های آیفون فرکانس انتن است. سازنده شرکت اپل گوشی های آیفون را با توجه به استانداردهای هر منطقه از کشورهای دنیا تولید می‌کند. به طور مثال استاندارد فرکانس آنتن در کشور امریکا متفاوت از کشور ایران است. دلیل عدم آنتن دهی گوشی های در هنگام استفاده همین موضوع می‌باشد.

    گوشی اپل ساخت کدام کشور بهتر است؟

    شرکت اپل کجاست؟

    شرکت اپل ۴۷ سال پیش در کشور آمریکا بنیانگذاری شده است. مکان دقیق شرکت اپل در ایالت کالیفرنیا در شهر کوپرتینو و در دره سیلیکون می‌باشد. این شرکت چند ملیتی بوده و از قدرتمندترین و تاثیر گذارترین شرکت های دنیا محسوب می‌شود. در ابتدا به نام شرکت رایانه ای اپل نامگذاری شد. بنیانگذار این شرکت بزرگ شخصی به نام استیو جابز بود که به کمک استیو وازنیک آن را تاسیس کرد. مدیریت اجرایی این شرکت قدرتمند بر عهده استیو جابز بود. اولین مدل از گوشی های ایفون در سال ۲۰۰۷ توسط استیو جابز به بازار عرضه شد.

    شرکت اپل کجاست؟

    آیفون zaa برای کجاست؟

    طبیعی است که افراد برای خرید انواع گوشی مانند گوشی های ایفون، دقت به خرج دهند. یکی از سوالاتی که برای خریداران یا کاربران گوشی های ایفون مطرح می‌شود، ساخت کدام کشور می‌باشد؟ در بالا به طور مفصل راجع به پارت نامبر انواع گوشی های آیفون صحبت کردیم. در این قسمت از مقاله نیز می‌خواهیم بدانیم که کد zaa برای کجاست؟ این کد برای کشور سنگاپور است. کد zaa بر روی قطعات و جعبه محصولات درج می‌شود. با مشاهده این کد بر محل های درج شده می‌توانید بفهمید گوشی تولید شده به سفارش کدام کشور می‌باشد.

    آیفون zaa برای کجاست؟

    قیمت گوشی آیفون ساخت سنگاپور

    گوشی های ایفون یکی از محبوب ترین گوشی های مطرح شده در سطح جهانی به شمار می‌آیند. این گوشی در کشور ایران نیز طرفداران زیادی دارد. با توجه به تحریم های اعمال شده در ایران مسئله پشتیبانی از این گوشی مورد توجه قرار می‌گیرد. گوشی های مانند آیفون ۱۴ و ۱۵ برای استفاده پس از چند ماه می‌بایست ریجستری شوند. گزینه پیشنهادی سایت ایمن خرید برای انتخاب گوشی های ایفون پارت نامبر سنگاپور است. قیمت این گوشی در مقایسه با گوشی های آیفون پارت نامبر چین نزدیک به ۳ میلیون بالاتر می‌باشد. این گوشی بدون هیچ محدودیتی است به طور همزمان از دو سیم کارت نیز استفاده می‌شود.

    صاحب شرکت اپل در حال حاضر

    در سال 2011 استیو جابز از دنیا رفت و شرکت اپل با مدیریت تیموثی دونالد کوک اداره شد. کوک قبل از آنکه مدیرعامل شرکت اپل شود، به عنوان مدیر ارشد عملیاتی شرکت تحت نظر استیو جابز فعالیت داشت. کوک توانست ارزش شرکت اپل را به ۳۴۸ میلیارد دلار به ۲٫۵ تریلیون دلار افزایش دهد و سود شرکت را دو برابر کند. کوک علاوه بر شرکت اپل در هیئت مدیره شرکت نایک و بنیاد ملی فوتبال نیز فعالیت دارد. همچنین به امور خیریه نیز مشغول است و قصد دارد ثروت خود را به امور خیریه اهدا کند‌.

    به طور کل زمانیکه از شرکت اپل صحبت می‌کنیم تنها نام استیو جابز را به خاطر می‌آوریم. اما استیون گَری وازنیَاک دوست و همکار استیو جابز نیز در تاسیس این شرکت موفق عمل کرده است. او یک مخترع، مهندس کامپیوتر و دانشمند است. وازنیک ملیتی آمریکایی دارد و دارای دکتری مهندسی کامپیوتر می‌باشد. استیو وازنیک به واسطه کامپیوتری به نام اپل I به همراه جابز طراحی کرده بود کمپانی اپل را تاسیس کرد. وازنیک پس از اختراعات مختلف در سال 1985 شرکتی به نام سی ال 9 را تاسیس کرد و از اپل انصراف داد.

    اما در سال 1988 کمپانی سی ال 9 را نیز تعطیل کرد و شرکت چرخ‌های زئوس را افتتاح کرد. او در این شرکت تکنولوژی جی پی اس و بی سیم را راه اندازی کرد. اما در سال 2006 کمپانی چرخ های زئوس نیز تعطیل شد. پس از آن  شرکت فناوری اکویی کور را به همراه دو تن از فارغ‌التحصیلان اپل تاسیس کرد. اما این شرکت نیز پابرجا نماند و به دلایلی تعطیل شد. وازنیک دارای چندین مدرک دکترای افتخاری از سراسر دنیا می‌باشد و در حال حاضر به سخنرانی در مجامع، دانشگاه‌ها و … می‌پردازد.

    صاحب شرکت اپل در حال حاضر

    فرق گوشی آیفون و اپل

    شاید برای عده ای از کاربران و علاقمندان گوشی های آیفون این سوال پیش بیاید فرق اپل با آیفون چیست؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که این دو نام از هم متفاوت نیستند. اپل نام شرکت تولید کننده فن آوری های بزرگ و مطرح در دنیا می‌باشد. این شرکت در زمینه انواع محصولات الکترونیکی و توسعه یافته و نرم افزارهای مرتبط است. گوشی های هوشمند و منحصر به فرد آیفون نیز تولید شده در شرکت اپل می‌باشند. سیستم عامل به کار رفته در گوشی های آیفون ios است و توسط شرکت اپل پشتیبانی می‌شود.

    فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

    زمانیکه نمی‌دانیم لوازم جانبی اورجینال اپل را چگونه تهیه کنیم باید به دنبال یک فروشگاه معتبر باشیم. ابتدا باید دقت کنید که خرید لوازم جانبی اپل اورجینال با گارانتی تعویض باشد. زیرا فروشگاه های معتبر به مشتری گارانتی تعویض، ارائه می‌دهند‌. فروشگاه اینترنتی ایمن خرید، خریدی ایمن برای شما رقم می‌زند. این فروشگاه اینترنتی به صورت تخصصی، لوازم جانبی اصل اپل را وارد می‌کند و سعی دارد که رضایت مشتریان خود را جلب کند‌. مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی دسترسی آسان و سریع، پشتیبانی، ضمانت بازگشت کالا، تضمین اصل بودن کالا و… میباشد. علاوه بر آن می‌توانید در قسمت مقالات فروشگاه با ترفندهای گوشی آیفون که کمتر کسی از آن خبر دارد آشنا شوید.

    فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل

    سخن پایانی

    در این مقاله خواندیم که گوشی آیفون برای کدام کشور است؟ و لوازم جانبی اورجینال اپل را چگونه تهیه کنیم؟ مطالب مفید، کامل و جذاب این مقاله برای طرفداران اپل و کاربران جدید این برند می‌تواند موثر باشد. شرکت اپل واقع در امریکا در شهر کوپرتینو در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا می‌باشد. شرکت اپل در ابتدا با نام Apple Computer Inc تاسیس شد اما سپس به Apple Inc تغییر یافت. زیرا این شرکت به مرور زمان به محصولات خود افزود و در قسمت محصولات شرکت اپل به طور کامل با این محصولات آشنا شدیم.

    مطالعه ی این مقاله برای خریداران گوشی های ایفون نیز مناسب است. زیرا با فروشگاه های اینترنتی لوازم اپل آشنا می شوند. با مطالعه ی بخش فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل، با فروشگاه های مناسب برای خرید آشنا می شوید و میدانید که یک فروشگاه اینترنتی معتبر چه خدماتی به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال گارانتی تعویض یا ضمانت اصل بودن کالا یکی از این خدمات است که شامل هر فروشگاهی نمیشود. پس حد لامکان به نکات ذکر شده توجه داشته باشید  تا به هنگام خرید دچار مشکل نشوید. سپاس از اینکه تا پایان این مقاله با تیم ایمن خرید همراه بودید.

    در صورتی که از مطالعه این مقاله لذت بردید، خوشحال می‌شویم که فروشگاه لوازم جانبی اپل ایمن خرید را در شبکه‌های مجازی خود به دیگران نیز معرفی کنید. چرا که امروزه یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید لوازم جانبی اپل و سامسونگ به سختی پیدا می‌شود. از طرفی دوستان و آشنایان شما نیز می‌توانند لوازم جانبی اورجینال را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی مناسب تهیه کنند.