بازی آنلاین Brawl Stars آیفون

بازی آنلاین Brawl Stars یک بازی جذاب و دوستداشتنی است که برای آیفون و سیستم عامل iOS منتشر شده است. این بازی با سبک جنگی و مبارزه ای خود توانسته است در مدت کوتاهی محبوبیت خاصی را در بین کاربران به دست آورد. این بازی توسط استودیوی نام آشنای Supercell که خالق اثرهایی مانند Clash of Clans و Clash Royale می باشد ساخته شده است.

بازی آنلاین Brawl Stars آیفون
بازی آنلاین Brawl Stars آیفون

در بازی Brawl Stars شما در یک نبرد قرار خواهید گرفت که محیطی بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز دارد و شما باید تمام سعی خود را بکنید تا زنده بمانید. 2 تیم سه نفره آبی و قرمز برای به دست آوردن سکه های بیشتر در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و برای نابودی دشمن خود تلاش می کنند. هر تیمی که تا پایان بازی سکه بیشتری جمع آوری بکند پیروز میدان خواهد بود. این قسمت در بازی به نام Bounty شناخته می شود. چندین حالت دیگر در این بازی وجود دارند که هر کدام چالش های ویژه خود را دارا می باشند.

حالت بعدی در این بازی Gem Grab نام دارد. در این حالت مانند حالت قبل 2 تیم سه نفره برای جمع آوری الماس های موجود در بازی تلاش می کند. هر گروه که الماس بیشتری جمع آوری بکند و بتواند به مدت 20 ثانیه آن ها را نگه دارد برنده این قسمت خواهد بود. البته باید توجه داشت که کاراکتری که کشته می شود الماس های جمع شده توسط او در بازی پخش خواهد شد و دیگر کاراکتر ها برای به دست آوردن الماس ها تلاش خود را مضاعف خواهند کرد.در بازی Brawl Stars یک ایکون به شکل جمجمه وجود دارد که بازیکنان با کسب امتیاز می توانند از آن استفاده کنند. این جمجمه برای حملات مرگبار به شما کمک خواهد نمود.

بازی آنلاین Brawl Stars آیفون
بازی آنلاین Brawl Stars آیفون

برای خرید گوشی های کارکرده تست شده آیفون که دارای سیستم عامل iOS 9 به بالا هستند کلیک کنید.

در حالت Heist در بازی Brawl Stars تیم ها باید از غلایم خود در برابر تیم مقابل محافظت کنند. اگر حواستان نباشد ممکن است تجهیزات جنگی و وسایل مورد نیازتان برای جنگیدن توسط دشمن غارت شود. حالت دیگر در این بازی Showdown است که در این حالت 10 بازیکن وارد زمینی بزرگ تر می شوند که این زمین توسط گازی احاطه شده است. در این حالت رفته رفته زمین کوچک تر شده و بازیکنان نابود خواهند شد. شما در این حالت باید تمام سعی خود را بکنید تا زودتر از دشمن نابود نشوید. حالت آخر در بازی Brawl Ball نامیده می شود که این حالت براساس امتیاز طراحی شده است. هر کدام از تیم ها که امتیاز بیشتری دریافت کند پیروز این بازی خواهد بود.

بازی آنلاین Brawl Stars آیفون
بازی آنلاین Brawl Stars آیفون

وجود شخصیت های بامزه و دوسداشتنی در بازی Brawl Stars این امکان را به شما می دهد تا از میان این کاراکترها شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. شما می توانید در سرتاسر دنیا با دوستان خود این بازی را انجام دهید و لذت ببرید. بازی ستاره نزاع و جدال با کسب امتیاز 4.6 از 5.0 به یکی از بازی های معروف آنلاین مبدل شده است.

ویژگی های بازی آنلاین Brawl Stars آیفون :

وجود 5 حالت مختلف از بازی

محیط گرافیکی جالب و سه بعدی

بازی آنلاین با دوستان در سراسر دنیا

وجود 22 کاراکتر دوستداشتنی و جذاب

 

توجه : این بازی قابل اجرا در iOS 9 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود بازی از App Store