تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون

Lumosity نام یک برنامه متفاوت در آیفون و در واقع یک پکیج بازی برای تقویت حافظه و تمرکز است. موسسه تحقیقاتی Lumos Labs یکی از معتبرترینها در زمینه هوش، اعصاب، تقویت حافظه و تمرکز است. این موسسه با بهره گیری از برترین متخصصان اعصاب در دنیا اقدام به ساخت بازی یا بهتر بگوییم سری بازی Lumosity کرده که در نوع خود بهترین بازی برای تقویت هوش و حافظه می باشد. موسسه Lumos Labs با ارائه بازی های مختلف سعی دارد تا علاوه بر محک زدن ذهن و حافظه کاربران خود، آن ها را به چالش رقابت نیز دعوت نماید.

برای خرید گوشی های آیفون کارکرده و دارای سیستم عامل iOS 8 و بالاتر کلیک کنید.

چنانچه طرفدار بازی هایی با گرافیک ساده ولی کاربردی و هیجان انگیز هستید پکیج بازی های Lumosity می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این بازی با بیش از 95.000.000 کاربر فعال در سراسر دنیا و رتبه 4.7 در اپ استور یکی از محبوب ترین بازی های ذهنی است که باعث تقویت اعصاب و حافظه است.

تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون
تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون

انجام این بازی که به صورت روزانه است حدود 15 دقیقه طول می کشد و بعد از هر بازی یک شاخص با عنوان L.P.I که کوتاه شده عبارت Lumosity Performance Index می باشد عملکرد مغز شما را مشخص می کند. این نرم افزار یا می توان گفت بازی به حافظه کمک می کند و به شما نشان می دهد که در چه مسائلی نیاز به تمرین دارید. در Lumosity مهارت هایی مانند به ذهن سپاری (حافظه)، مهارت های ریاضی، سرعت عمل، تمرکز و… سنجیده می شود.

تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون
تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون

هرچقدر که امتیاز شما بر اساس شاخص L.P.I بیشتر باشد، بازی های جدیدتری در اختیار شما قرار داده می شود. در بازی Lumosity شما می توانید شاهد عملکرد ذهن و حافظه خود در طی زمان های مختلف و در مقایسه با هم سن و سال های خود باشید. با وجود مراحلی در قالب بازی با کلمات زبان خود را توسط این اپلیکیشن تمام انگلیسی تقویت کنید.

باید خاطر نشان کرد که طراحی این بازی حاصل تحقیق و پژوهش متخصصین حافظه و اعصاب انجام گرفته است، این مسئله می تواند حاکی از این باشد که لوموسیتی در نوع خود یکی از برترین ها به شمار می آید. در این بازی هیچ پیچیدگی و یا سختی وجود ندارد و برای حل و گذر از مراحل بازی باید قدرت ذهن، بینایی و تمرکز خود را به کار بگیرید.

تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون
تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون

دکتر مایکل اسکنلون فارغ التحصیل رشته عصب شناسی که مالک این موسسه نیز می باشد، شعار بازی را “تمرین مغز” و هدف آن را رشد و بهبود ذهن و فکر کاربران عنوان کرده و یکی از بهترین نرم افزارهای حوزه پزشکی و سلامت با استفاده از بازی می باشد.در ابتدا و بعد از نصب، برای استفاده از اپلیکیشن لازم است به اینترنت دسترسی داشته باشید و بعد از وارد کردن اطلاعات خود، ایمیل تان را برای رجیستری آن مشخص کنید، شایان به ذکر است که نسخه کرک شده بازی را از منابع داخلی دریافت نمایید تا محدودیت ها را حذف کنید.

بازی های موجود در Lumosity در دسته های مختلف نظیر Attention Games (دقتی)، Memory Games (حافظه ای)، Speed Games (سرعتی)، Flexibility Games (انعطاف پذیری)، Problem Solving Games (حل مسئله)، Word Games (بازی با کلمات) و Math Games (بازی ریاضی) دسته بندی شده اند.

ویژگی های تقویت حافظه و تمرکز با Lumosity در آیفون :

تقویت حافظه و بهبود عملکرد ذهن

تأیید شده توسط کارشناسان متخصص

بازی های متنوع و هیجان انگیز

تمرین های روزانه

توجه : این اپلیکیشن قابل اجرا در iOS 8 و بالاتر می باشد.

App Store Download Button
دانلود اپلیکیشن از App Store