وجود چند قابلیت مهم جهت تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر

قابلیت هایی که در ایرپاد پرو وجود دارد توسط شرکت های تولیدکننده جهت ارتقای اپل ایجاد شده است. وجود این قابلیت ها به بهره وری بیشتر از گوشی اپل کمک زیادی خواهد کرد. با تنظیم این قابلیت ها برای استفاده بهتر و دائمی می توان شرایط گوشی اپل را بهتر کرد. در این صورت امکان برطرف کردن معایب این نسل از گوشی ها بیشتر وجود خواهد داشت. تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر تنها در یک صورت امکان پذیر است. باید تمامی قابلیت های موجود در اپل را شناخته و راه فعال سازی این ویژگی ها را شناسایی کرد.

وجود چند قابلیت مهم جهت تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر

تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر چگونه ممکن است؟

تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر تنها یک راه حل دارد. برای انجام این کار به صورت اصولی در گوشی های سری نسل دوم اپل لازم است تمامی ظرفیت های موجود در این گوشی ها را مورد استفاده قرار دهید. بهترین کار استفاده از تمام ویژگی های برتر گوشی اپل است. شرکت اپل برای اصلاح معایب این گوشی ها امکان انجام تنظیمات خاصی را در نسل دوم اپل پرو فراهم کرده است. با تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر می توان بیشتر معایب این گوشی ها را جبران نمود.

تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر چگونه ممکن است؟

 

اگر ایرپاد پرو دارید بخوانید: 10 ترفند ایرپاد که باید بدانید

قابلیت حذف نویز در ایرپاد پرو اپل

صداهای بیرون می تواند گوش شما را اذیت کرده و در شنیدن صدای برنامه ها اختلال ایجاد کند. تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر از ظرفیت شنوایی خود می توانید صداهای مزاحم را حذف کنید. کافی است برای انجام این کار تنظیمات خاصی را در این گوشی اپل دنبال کنید. در این صورت از این ویژگی به خوبی استفاده خواهید کرد. وجود این ویژگی در گوشی های اپل به افزایش قدرت شنوایی شما کمک خواهد کرد.

قابلیت حذف نویز در ایرپاد پرو اپل

کنترل کردن اطراف توسط ایرپاد پرو اپل

برای کنترل کردن تمامی تماس ها و پیام های صوتی می توانید از تنظیمات این بخش بهره ببرید. کنترل محتوای موجود در گوشی و سنسورهای فشاری تعبیه شده در آن توسط این بخش فراهم می شود. شما می توانید با تنظیم کردن اپل ایرپاد ساده کنترل بیشتر امور گوشی خود را به دست بگیرید. تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر از گوشی توسط این بخش کنترلی انجام می شود. در نسل اول این گوشی ها نیز از این تنظیمات برای کنترل داخلی استفاده میشد. البته لازم به ذکر است که میزان بخش های کنترلی در نسل دوم گوشی های اپل افزایش چشمگیری پیدا کرد. به طوری که امروزه می توان با تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر از بخش کنترلی، بیشتر کارها را انجام داد.

کنترل کردن اطراف توسط ایرپاد پرو اپل

 

مناسب شما : آموزش پیدا کردن شماره سریال هندزفری اپل ایرپاد

نحوه اتصال ایرپاد به آیفون برای استفاده از قابلیت ها

اتصال ایرپاد به آیفون برای بهره گیری از قابلیت های گوشی یک کار ضروری است. با طی کردن مسیر زیر می توان این اتصال را به صورت کامل انجام داد. با استفاده از روش زیر و اتصال ویژه آیفون امکان انجام تنظیمات مربوط به قابلیت ها فراهم خواهد شد.

 اپل ایرپاد پرو در قدم اول باید به گوشی آیفون متصل شود. سپس در بخش setting بلوتوث تب را بفشارید. شما باید بر روی علامت i در بخش کناری airpods pro تب کرده و گزینه tip fit test را بزنید. برای تنظیم کردن اپل ایرپاد در ادامه لازم است گزینه play را بفشارید. این گزینه آخرین مرحله از اتصال ایرپاد به آیفون است. در این حالت شما می توانید با انجامم ترفندها و تنظیمات خاصی از قابلیت های اپل ایرپاد پرو بهره ببرید. تست مربوط به کارایی این ایرپاد توسط گوش شما انجام خواهد شد. شما به سادگی می توانید با تست کردن این بخش می توانید از صحت اپل ایرپاد اطمینان حاصل کنید.

نحوه اتصال ایرپاد به آیفون برای استفاده از قابلیت ها

قابلیت تبدیل ایرپاد پرو به سمعک

گزینه live listen جهت برقراری ارتباط بین سمعک و ایرپاد پرو قرار داده شده است. با کمک این گزینه شما قادر خواهید بود ارتباط پایداری بین سمعک و بخش ایرپاد برقرار سازید. قسمت مربوط به control center دارای گزینه ای به نام hearing است. با فشردن این گزینه در نهایت اپل ایرپاد پرو به مسعک تبدیل می شود. این کار برای اشتراک گذاری صدا و کنترل صدا در بین دو هدفون انجام می شود. تنظیم کردن اپل ایرپاد می تواند به تقویت صداهای گوشی اپل کمک کند.

قابلیت تبدیل ایرپاد پرو به سمعک

تقویت صدای اپل ایرپاد پرو

تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر از صدای این دستگاه انجام می شود. تقویت صدا با بهره گیری از قابلیت ها و تنظیمات اختصاصی موجود در گوشی اپل محقق خواهد شد. بخش airpods مربوط به تنظیمات تقویت صدا خواهد بود. صدای ملایم گوشی اپل توسط این گزینه تقویت خواهد شد. قدرت فرکانس گوشی از طریق برخی گزینه های موجود افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. در نهایت با فشردن گزینه play sample تنظیمات اپل ایرپاد بخش تقویت صدا کامل خواهد شد. در همین بخش امکان ایجاد تغییرات اختصاصی صدا نیز فراهم شده است.

تقویت صدای اپل ایرپاد پرو

نکاتی درباره جعبه ایرپاد

وسیله هایی که در جعبه ایرپاد قرار داده شده است به شرح زیر می باشد. پس از خرید لوازم جانبی اورجینال اپل آن را در درون جعبه مخصوص قرار می دهند. ایرپاد و کیس شارژ در بسته بندی مخصوص قرار داده خواهد شد. کابل شارژ مخصوص نیز در این جعبه قرار داده می شود. یو اس بی های کوچک و بزرگ در بسته بندی این سری از ایرپاد ها گذاشته خواهد شد. در صورت خرید شارژر 20 وات اپل این وسیله نیز در جعبه قرار داده خواهد شد. تنظیم ایرپاد اپل برای استفاده بهتر از ابزارهای جانبی به بهبود جعبه مخصوص اپل نیز کمک می کند.

سری های سیلیکونی از مهم ترین بخش های دسته بندی مخصوص ایرپاد هستند. جهت تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر از گوشی اپل تمامی این ابزارهای جانبی مورد نیاز خواهد بود.

شما با خرید لوازم جانبی اورجینال اپل می توانید به خوبی از ایرپاد استفاده کنید. تمامی ابزارهای قید شده جهت بررسی و انجام تنظیمات اپل ایرپاد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

چرا تنظیمات اپل ایرپاد را انجام می دهیم؟

تنظیمات اپل ایرپاد به منظور کنترل تماس ها، پخش موسیقی های موجود در اپل و یافتن مسیر از کاربردهای مهم این تنظیمات اختصاصی است. خرید شارژ 20 وات اپل برای استفاده بهتر از این این تنظیمات بسیار مهم است.

نکاتی درباره جعبه ایرپاد

تنظیم ایرپاد پرو اپل برای استفاده بهتر از موقعیت های گوشی اپل بهترین راهکار برای استفاده کاربردی از این گوشی ها است. شما می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن خرید برای خرید شارژر 20 وات اپل اقدام کنید.