راهنمای خرید قاب گوشی

بدون شک به محض خرید گوشی، یکی از نخستین کارها که پس از آن انجام می دهیم، خرید قاب گوشی خواهد بود. با توجه به اینکه گوشی ‌های هوشمند با ظرافت بالا همواره در معرض آسیب دیدگی هایی در اثر افتادن از دست، ضربه خوردن و سقوط از روی میز هستند، انتخاب یک قاب محافظتی به بهترین شکل می تواند به شما کمک کند که با خیالی آسوده از گوشی خود محافظت نمایید. خرید قاب گوشی یک تجربه دلچسب و معمای هیجان انگیز برای شما خواهد بود. با توجه به تنوع بالایی که امروزه در بازار مشاهده می شود، شما می توانید انواع قاب ها را برای گوشی‌ های هوشمند از نظر جنس، رنگ و کیفیت خریداری نمایید. متناسب با نیاز خود می توانید از مدل های مختلف بر روی گوشی خود بهره ببرید.

بدون شک خرید قاب با کیفیت به شما کمک می کند که از پرداخت هزینه های بیشتر در صورت آسیب دیدن گوشی تلفن همراه جلوگیری کنید.

مزایای خرید قاب گوشی

همواره احتمال افتادن گوشی از دست شما وجود خواهد داشت. علاوه بر این گاهی اوقات در اثر برخورد اشیا با گوشی ‌های تلفن همراه، خط و خش بر روی آن ها افتاده که می ‌تواند باعث آزردگی شما شود. به همین علت با توجه به ساختار حساس و ظریف گوشی های تلفن همراه، شما می توانید از محافظ ها استفاده کرده و به خوبی محافظت از گوشی خود را در دستور کار قرار دهید. امروزه قاب های گوشی با کیفیت بسیار بالا و تنوع زیاد به شما این امکان را می ‌دهند که در برابر شرایط مختلف از گوشی محافظت نمایید. برخی از  قاب ها در برابر نفوذ آب نیز مقاومت داشته و در شرایط مختلف برای شما عملکرد ایده‌ آلی خواهند داشت. فراموش نکنید که متناسب با سلیقه و روحیه، انواع قاب ها می توانند توسط شما خریداری شوند.

مزایای خرید قاب گوشی

علاوه بر این، زیبایی خاصی که انواع قاب ها به گوشی شما می بخشند می تواند شما را ترغیب به خرید آن ها نمایند. امروزه قاب های گوشی در شکل های مختلف و با طرح های متنوع می توانند توسط شما مورد استفاده قرار گیرند.

تقسیم بندی قاب ها از نظر جنس

با توجه به اینکه امروزه طیف گسترده ‌ای از قاب های گوشی تلفن همراه در بازار ارائه می شوند، شما می توانید دستی باز برای خرید قاب از لحاظ جنس، رنگ و کیفیت داشته باشید.

انواع قاب های موبایل

  • قاب پارچه ای
  • قاب ژله ای
  • قاب چرمی
  • قاب سیلیکونی

1-قاب پارچه ای

قاب های پارچه ای با استایل بسیار شیک و جذاب می ‌توانند گوشی های تلفن همراه شما را در استایلی منحصر به فرد قرار داده و امنیت مطلوبی نیز برای شما فراهم کنند. به طور کلی قاب پارچه ‌ای می‌ تواند جهت جلوگیری و محافظت از بدنه گوشی از خط و خراش کاربرد داشته باشد. رنگ بندی های ارائه شده برای قاب های پارچه ای به گونه ای است که شما را می تواند مجذوب کرده و برای انتخاب گزینه ای جذاب می توانید از مدل های و رنگ های مختلف بهره ببرید.

2-قاب ژله ای

ارزان ترین و معمول ترین قاب های ارائه شده در بازار، قاب های ژله ای یا شفاف به شمار می روند. خرید قاب گوشی از نوع ژله ای با توجه به جنس پلاستیکی و پلیمری پلی اورتان می ‌تواند به شما یک محصول منعطف و نرم ارائه دهد. این قاب ها با بهره مندی از قابلیت آنتی شوک به خوبی می توانند ضربات را از گوشی شما دفع کنند. امروزه پرطرفدارترین قاب های ارائه شده در بازار قاب های ژله ای محسوب می ‌شوند. رنگ ‌ها و طرح‌ های مختلفی که در بازار وجود دارند به شما این امکان را می دهند که برای خرید قاب گوشی ژله ای شما بتوانید متناسب با نیاز خود از طرح ها و رنگ های گوناگون بهره ببرید. اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید و یا عاشق فوتبال و بازیکنان مطرح این ورزش به شمار می روید، می توانید از قاب های ژله ای با تصاویر آن ها استفاده کنید.

3-کاور چرمی

بسیاری از افراد با روحیات خاص، استایل کلاسیک را دوست داشته و اقدام به خرید کاور چرمی می ‌نمایند. این نوع قاب با ظاهری فوق العاده جذاب و زیبا می تواند ویژگی های خاصی برای شما داشته باشد. خرید قاب گوشی چرمی خیال شما را تا حدی می تواند از لحاظ سر خوردن از دست راحت کند. ایمنی بالا و استحکام فوق العاده از ویژگی ‌های قاب چرمی به شمار می ‌روند.

4-قاب سیلیکونی

نوع ساخت قاب های سیلیکونی به گونه ‌ای است که برای افرادی که معمولاً در دستان خود عرق مشاهده می ‌کنند می ‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

جلوگیری از سیاه شدن قاب سلیکونی

سیلیکون به عنوان یک محصول ضد تعریق در این زمینه بهترین گزینه به شمار می ‌رود. امروزه از رنگ های مختلف قاب های سیلیکونی می توانید بر روی گوشی تلفن همراه خود بهره ببرید. امنیت بسیار بالا و مقاومت در برابر نور خورشید و مقاومت مناسب در برابر رطوبت از ویژگی ‌های قاب سیلیکونی به شمار می ‌روند. علاوه بر این خرید قاب گوشی سیلیکونی به شما یک محصول با قابلیت ضد لک و چربی ارائه می دهد.

سایر قاب های گوشی تلفن همراه

در کنار تمام مواردی که بیان کردیم، ما در فروشگاه ایمن خرید قاب های تلفن همراه را از لحاظ جنس در مدل های مختلف برای شما فراهم کرده ایم ما در این فروشگاه جهت خرید قاب گوشی مواردی مانند قاب فانتزی، قاب ضد ضربه، قاب ترکیبی و قاب فیبر کربن را در در اختیار شما قرار داده و شما می توانید با بررسی مدل های مختلف و رنگ های متنوع با توجه به سلیقه خود، اقدام به خرید قاب گوشی نمایید

سایر قاب های گوشی تلفن همراه

کاور کتابی گزینه خاص و جذاب

اگر قصد دارید با یک تیر دو نشان بزنید و نگران ایمنی گوشی خود  صفحه نمایش آن هستید، می توانید از کاور کتابی استفاده کنید. این نوع کاور هم از بدنه گوشی شما می تواند محافظت کند و هم بر روی صفحه نمایش شما قرار گرفته و اجازه آسیب رسیدن به تمام گوشی را نخواهد داد. امروزه کاورهای کتابی را می ‌توانید در رنگ ‌های خاص و طرح ‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

کاور کتابی برای سخت پسندان

نکات مهم در خرید قاب گوشی

چنانچه قصد خرید قاب گوشی و کاور برای تلفن همراه خود را دارید با بررسی نکاتی اساسی می توانید انتخابی مناسب انجام دهید.

به هنگام خرید قاب گوشی دقت کنید که محصول خریداری شده به هیچ عنوان جلوی پورت های گوشی، دکمه و دوربین را نگرفته و شما به راحتی بتوانید از این قابلیت ها بهره ببرید. امروزه قاب های بی کیفیت این مشکلات را برای کاربران ایجاد می ‌کنند.

به هنگام خرید قاب گوشی دقت کنید که محصول خریداری شده قابلیت نصب بر روی گوشی شما را داشته باشد. به عنوان مثال قاب ۳۶۰ درجه با توجه به ساختاری که دارد قابلیت استفاده بر روی گوشی هایی که از گلس ضخیم استفاده می ‌کنند را نخواهند داشت.

مدل گوشی خود را در نظر گرفته و به طور حتم گزینه ای خریداری کنید که برای گوشی شما ارائه شده باشد. با توجه به ظاهر یکسان برخی گوشی ها، ممکن است فروشنده، قاب یک گوشی دیگر را به شما ارائه دهد.

مهمترین نکته ای که هنگام خرید قاب گوشی باید در نظر بگیرید، انتخاب محصولی با کیفیت و مقاومت بالا خواهد بود. به هیچ عنوان حساسیت خود را بر روی قیمت نگذاشته و با توجه به اهمیتی که قاب برای گوشی دارد، سعی کنید از محصولی با کیفیت استفاده نمایید.

تفاوت قاب و کیف

در حالت کلی وظیفه هر دو محصول محافظت از گوشی شما به منظور جلوگیری از وارد شدن خط و خش به بدنه گوشی خواهد بود. با این حال سطح محافظت کیف می تواند در مقایسه با قاب ها بیشتر باشد. در عین حال نوع طراحی قاب به شکلی است که شما می توانید گوشی را با حالت خوش دست و سبک در اختیار داشته باشید.

تفاوت قاب و کیف

خرید قاب گوشی با بهترین قیمت

برای خرید قاب گوشی تلفن همراه، شما تنوع بالای پیش رو خواهید داشت. با این حال فروشگاه اینترنتی ایمن خرید شرایطی برای شما فراهم کرده که شما به خوبی می توانید طیف گسترده‌ ای از قاب ها را برای گوشی خود مشاهده کرده و محصول مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری کنید. جهت خرید قاب گوشی به وب سایت ما مراجعه کرده و از میان رنگ ها و طرح های مختلف ارائه شده توسط ما، متناسب با سلیقه خود گزینه مورد نظر را خریداری نمایید.