نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید

اگر از گوشی های هوشمند استفاده می کنید شاید برای شما هم این سوال مطرح شود! نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید چگونه است؟ بنابراین اگر می خواهید برخی از برنامه ها و اپلیکیشن های گوشی خود را به دلایل متعددی که به آن خواهیم پرداخت مخفی کنید حتماً این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید

دلایل نیاز به مخفی کردن برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ممکن است برنامه ها و اپلیکیشن هایی در گوشی اندروید شما وجود داشته باشند که به صورت پیش فرض در آن توسط شرکت سازنده گوشی نصب شده اند و قابلیت حذف نصب و غیر فعال کردن ندارند و شما نیز به آن برنامه و اپلیکیشن نیازی ندارید و نمی خواهید از آن استفاده کنید.

در این صورت اگر با نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید خود آشنا باشید، خواهید توانست این برنامه ها و اپلیکیشن ها را در گوشی اندروید خود مخفی کنید. در این صورت آیکون این  برنامه ها و اپلیکیشن ها در صفحه نمایش برنامه ها و اپلیکیشن های گوشی اندروید  شما نمایش داده نخواهد شد.

  • امروزه بیشتر فرزندان به دلایل متعددی همچون ارتقا تحصیلی و سرگرمی و غیره از گوشی والدین خود استفاده می کنند. اگر از این دسته والدین هستید و نیاز به مخفی کردن برنامه ها و اپلیکیشن های ضروری گوشی اندروید خود دارید به راحتی می توانید این برنامه ها و اپلیکیشن ها را از صفحه اصلی و برنامه های گوشی اندروید خود حذف کنید.

به گونه ای که در حافظه گوشی باشد اما نمایش داده نشود تنها کافی است به بررسی نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید بپردازید. در این صورت برنامه ها و اپلیکیشن های ضروری شما حذف نشده و به راحتی می توانید در مواقع احتیاج از آن ها استفاده کنید.

دلایل نیاز به مخفی کردن برنامه ها و اپلیکیشن های اندروید

 

فعالسازی ان اف سی : روش فعالسازی NFC در گوشی های اپل + ترفند ها

امنیت بالا

حتی با وجود این که افراد برای گوشی های خود از پسورد های مختلفی همچون کد پین و الگو و اثر انگشت و غیره استفاده می کنند، اگر در گوشی اندروید خود برنامه ای داشته باشند که نیاز به امنیت بیشتری دارد همچون برنامه های بانکی یا می خواهند برنامه ای را به دلایل مختلف در صفحه برنامه های گوشی شان نمایش داده نشود به راحتی می توانند این برنامه ها و اپلیکیشن ها را مخفی کنند تا امنیتی را که خواستار آن هستید، به دست آورند.

امنیت بالا

 

7 فاکتور موثر بر افزایش سرعت گوشی موبایل را بشناسید

مخفی کردن اپلیکیشن در گوشی های موبایل

شاید شما هم با انواع اپلیکیشن ها در منو صفحه اصلی خود مواجه شده باشید که قبلاً به دلایل متعددی همچون رفع نیاز و سرگرمی و غیره در گوشی موبایل خود نصب کرده اید. وجود اپلیکیشن های زیاد و متعدد در گوشی موبایل باعث می شود که استفاده از گوشی های هوشمند کمی دشوار و سردرگم کننده شود.

به همین دلیل می توانید برای رفع این مشکل اقدام به مخفی کردن اپلیکیشن در گوشی های موبایل کنید. برای این منظور روش های متعددی پیشنهاد می شود که با هر یک از این روش ها می توانید اقدام به مخفی کردن اپلیکیشن در گوشی موبایل کنید.

نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید عبارتند از:

با منو ظاهر شده بر روی اپلیکیشن که می خواهید مخفی کنید که با نگه داشتن انگشت بر روی اپلیکیشن ظاهر می شود.

با رفتن به منوی تنظیمات و با استفاده از نوار ابزاری که مربوط به مخفی کردن اپلیکیشن می باشد.

در صورتی که گوشی موبایل قابلیت موارد بالا را ندارد، نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید متفاوت خواهد بود. شما می توانید با استفاده از برنامه هایی که در اینترنت وجود دارد همانند برنامه لانچری که باعث مخفی شدن اپلیکیشن می شوند.

بازگرداندن این اپلیکیشن ها در صورتی که قابلیت آن در گوشی موبایل وجود داشته باشد به راحتی میسر است. اما اگر امکان این اقدام نباشد ناممکن یا دشوار خواهد بود.

مخفی کردن اپلیکیشن در گوشی های موبایل

مخفی کردن برنامه های اندروید

در صورتی که به هر دلیلی تمایل به مخفی کردن برنامه های اندروید دارید! بهتر است بدانید این اقدام به راحتی و از طریق چندین روش امکان پذیر است. نحوه و روش مخفی کردن برنامه و اپلیکیشن در گوشی اندروید با توجه به مدل گوشی اندروید متفاوت می باشد. به صورت کلی عبارتند از:

  • از طریق صفحه اصلی و برنامه های گوشی اندروید که در این صورت بایستی آیکون برنامه را به آرامی فشرده و نگه دارید و در موارد نشان داده شده، مخفی کردن برنامه را انتخاب کرده و سپس تایید کنید تا به آسانی و بدون هیچ دغدغه ای هدف نهایی حاصل گردد. به علاوه برای مخفی کردن برنامه های اندروید در گوشی اندروید می توانید با فشردن آیکون تنظیمات و رفتن به منو مربوطه اقدام به این کار کنید.
  • اگر گوشی اندروید شما به هر دلیل قابلیتی را که بتوانید برنامه را مخفی کند ندارد و به درستی اجرا نمی شود می توانید از روش دیگری استفاده کنید. برنامه های متعددی برای مخفی کردن برنامه اندروید در اینترنت موجود هستند که می توانید آن ها را جستجو کرده و برنامه هایی را که لازم ندارید مخفی کنید.
  • مخفی کردن برنامه های اندروید
  • شارژر آیفون امروزه در بازار شارژرهای متعددی به فروش می رسند که ممکن است اصلی یا تقلبی باشند. حتما شما هم می خواهید شارژر اصلی را به دلیل کیفیت بهتر و عدم ایجاد صدمه به باتری تهیه کنید. اما این خرید با وجود شارژهای تقلبی کمی سخت می شود.

    شارژر آیفون 12 بهترین شارژر موجود در بازار است که دارای توان خروجی ۲۰ وات و جریان خروجی ۳ آمپر است. شارژر آیفون 12 دارای دو قسمت می باشد که عبارتند از: کلاهک سه شاخه که با یک مبدل به دو شاخه تبدیل می شود و یک کابل USB که کلاهک را به گوشی متصل می کند.

    این شارژر برای شارژ کردن انواع دوربین های دیجیتال و گوشی های موبایل و مواردی از این قبیل مناسب می باشد. برای تهیه این شارژر و هرگونه لوازم جانبی گوشی های هوشمند می توانید به سایت ایمن خرید مراجعه کنید تا با خیالی راحت در قبال هزینه ای که کرده اید به کالای اصل دست یابید.

  • شارژر آیفون