نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی اپل ایفون

یکی از مسائل بسیار مهمی که باید دارندگان و کاربران گوشی های اپل از آن آگاهی کامل داشته باشند، نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی اپل است. گوشی های اپل از پرطرفدار ترین و برترین گوشی های موجود در جهان محسوب می شوند و از مزایای فراوانی نسبت به دیگر موبایل ها برخوردار هستند.

متاسفانه در روز های اخیر افراد سودجو سعی کرده اند تا گوشی های اپل را با پارتنامبر کشور های دیگر همچون چین و سنگاپور، با قیمتی بسیار بالا معادل پارتنامبر آمریکا به افراد بفروشند. اما سوال اینجاست که تفاوت پارتنامبر کشور های مختلف با یکدیگر چیست؟ برخی از کشور ها همچون مالزی و چین گوشی های اپل را به صورت داخلی تولید می کنند و برخی از گزینه های موجود را از روی آن ها حذف می نمایند. این امر موجب کاهش قیمت و افزایش فروش آن ها می گردد.

به همین دلیل باید به هنگام خرید گوشی های اپل با نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی اپل به طور کامل آشنا باشید تا دچار اشتباه و ضرر نشوید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی اپل بیشتر آشنا شوید.

تفاوت پارتنامبر های گوشی اپل

در سیستم گوشی های اپل، پارتنامبر در واقع نوعی تعیین کننده اصالت و نوع فروش آن در کشور های مختلف را نشان می دهد. به عنوان مثال: گوشی های اپل که دارای پارتنامبر آمریکا هستند، تنها در کشور آمریکا تولید می شوند و از لحاظ کیفیت در جهان رتبه اول را دارند. اما برخی از پارتنامبر های اپل همچون پارتنامبر مالزی و اندونزی از ارزش کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل می بایست با نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی اپل آشنایی کاملی داشته باشید تا در خرید به مشکل برخورد نکنید.

نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی اپل به چه صورت است؟

برای پیدا کردن انواع پارتنامبر گوشی اپل، می بایست به تنظیمات مراجعه کنید. پس از آن، وارد بخش General شوید و گزینه about را کلیک کنید. یک یا دو حرف آخر بعد از ممیز در قسمت مدل نامبر را مشاهده نمایید. به عنوان مثال اگر دو حرف بعد از ممیز ال ال بود، می توان نتیجه گرفت که پارتنامبر این موبایل متعلق به کشور آمریکا است که از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

پارت نامبر گوشی های اپل

به طور کلی، پارتنامبر های گوشی اپل در 72 کشور جهان مورد بررسی قرار می گیرند. انواع پارتنامبر گوشی اپل بر اساس حرف اول یا دوم کشور های جهان نوشته می شوند. به عنوان مثال پارتنامبر کشور هلند، پی ال است. اما این را در نظر داشته باشید که اگر بتوانید گوشی های اپل را با پارتنامبر ال ال خریداری نمایید، سود بسیار زیادی برده اید. چرا که شما صاحب یک گوشی همه چی تمام شده اید. به همین دلیل پیشنهاد می شود پیش از خریداری گوشی های اپل، نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی های اپل را به طور دقیق و کامل فرا بگیرید تا بتوانید این موبایل با ارزش را به بهترین شکل خریداری نمایید.

نحوه تشخیص پارتنامبر گوشی اپل دو سیم کارت

به طور استاندارد و معمول، تمامی گوشی های اپل از سال 2018 به بعد از حالت تک سیم کارت به دو سیم کارت تبدیل شدند. اما برخی از گوشی های اپل که دارای پارتنامبر سنگاپور زد آ، پارتنامبر چین سی اچ و دیگر کشور های آسیایی هستند، اکثرا دارای یک سیم کارت می باشند. البته برخی از گوشی های اپل که با پارتنامبر آمریکا یا ال ال تولید می شوند، دارای یک اسلات سیم کارت هستند و سیم کارت دیگر را با سیستم ای سیم پشتیبانی و ساپورت می کنند.

مشکلات پارتنامبر چین

یکی از مهم ترین معایب گوشی اپل با پارتنامبر چین، عدم امکان بی صدا کردن حین عکس گرفتن است. از آن جایی که اکثر کشور های آسیایی به حریم شخصی اهمیت بسیار بالایی می دهند، قابلیت سایلنت شات از روی گوشی های اپل به طور کامل حذف گردیده است. علاوه بر آن، در گوشی های اپل با پارتنامبر چین نمی توان از سیستم فیس تایم برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده نمود اما کاربران می توانند به وسیله شبکه های اجتماعی این مشکلات را برطرف سازند. ناگفته نماند که در گوشی های اپل نسخه چینی، در زمان رسیدن شارژ به 20 درصد، صدای یک ربات پخش می شود که به هیچ عنوان نمی توان آن را قطع نمود.

اگر اهل بازی هستید بخوانید : بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی

معایب پارتنامبر ژاپن

گوشی های اپل با پارتنامبر ژاپن نسبت به گوشی های اپل با پارتنامبر چین، از معایب کمتری برخوردار هستند. یکی از مهم ترین معایب گوشی های اپل با پارتنامبر ژاپن، عدم امکان بی صدا کردن حین عکاسی است. در قسمت تنظیمات گوشی های اپل با پارتنامبر ژاپن، اصلا تنظیماتی جهت از بین بردن صدای شات هنگام عکاسی وجود ندارد. به همین دلیل، شما نمی توانید در هر مکانی برای عکاسی با گوشی های اپل با پارتنامبر ژاپن اقدام نمایید.

خرید کابل شارژ اپل

امروزه متاسفانه شارژر های اپل موجود در بازار، اکثرا تقلبی و فیک هستند و حتی ممکن است به سیستم باتری گوشی نیز آسیب برسانند. ناگفته نماند که استفاده از شارژر های نامرغوب و تقلبی اپل نیز خطر آتش سوزی و برخی از حوادث را نیز بر عهده دارد. خرید کابل شارژ اپل اورجینال نیز نقش بسزایی را در سلامت و افزایش طول عمر شارژر ایفا می کند. به همین دلیل می بایست در هنگام خرید این محصول با ارزش، به فروشگاه های معتبر همچون ایمن خرید مراجعه کنید. با مراجعه به وب سایت ایمن خرید می توانید برای خرید کابل شارژ اپل و شارژر با کیفیت و اورجینال این گوشی موبایل با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی اقدام نمایید.

خرید شارژر 20 وات اپل

پس از آشنایی با نحوه تشخیص پارتنامبر اپل، می بایست به دنبال راهی برای خرید لوازم جانبی موبایل از جمله خرید شارژر 20 وات اپل و کابل شارژ اورجینال اپل باشید. برای آن که بتوانید لوازم جانبی اپل را با خیالی آسوده به صورت اصلی و اورجینال خریداری کنید، حتما به وب سایت ایمن خرید مراجعه نمایید. با مراجعه به وب سایت ایمن خرید، می توانید برای خرید شارژر اورجینال اپل و کابل شارژر اپل اصلی با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی اقدام نمایید.