اگر گیمر و کاربری باشید که با گوشی همراه خود بازی پابجی را انجام می دهید به احتمال زیاد، از داغ شدن گوشی خود در حین بازی ناراضی هستید. آیا شما می‌خواهید بدانید که چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟ بهتر است بدانید که گوشی در صورت استفاده حتی در موارد به غیر از بازی پابجی نیز داغ می شود و داغ شدن در صورت استفاده امری عادی تلقی می‌شود.

در حال حاضر گوشی هایی طراحی و ساخته شده‌اند که به هنگام استفاده و بازی پابجی داغ نمی شوند اما گران هستند. بیشتر گیمرها به دلیل گرانی این نوع گوشی ها ترجیح می دهند که برای انجام بازی پابجی، گوشی فعلی خود را استفاده کنند. برخی از راه حل های جلوگیری از داغ شدن گوشی عبارتند از:

اگر می خواهید با گوشی خود، اقدام به بازی پابجی کنید؛ بهتر است، دسته بازی موبایل تهیه کنید. تا به هنگام انجام این بازی هم گوشی شما با سرعت کمتری داغ شود و هم لذت و هیجان بازی بیشتر شود. چون گوشی ها به علت ابعاد کوچکی که دارند از هیجان و لذت بازی می کاهند.

اگر در بازی پابجی شارژ گوشی شما به اتمام برسد بایستی آن را با شارژر به برق مصرفی وصل کنید. در این صورت است که گوشی شما با سرعت بیشتر از حالت عادی داغ می‌ شود. بنابراین در هنگام بازی گوشی خود را به شارژر متصل نکنید و سعی کنید از قبل شارژ داشته باشید.

در بازی پابجی کیفیت تصاویر بالا است همچنین موتور گرافیکی در این بازی قوی است که سبب داغ شدن گوشی در بازی پابچی می شود. برای رفع این مورد بهتر است از گوشی های با کیفیت تر استفاده کنید تا از سرعت داغ شدن گوشی خود بکاهید.

چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟


عوارض داغ شدن گوشی به هنگام بازی
بازی پابجی از جمله بازی های پرطرفدار است. این بازی در انواع گوشی قابلیت نصب را دارد. حتی با گوشی ‌های قدیمی نیز می توانید این بازی را انجام دهید. این بازی جزء بازی های جنگی و ماجراجویی است و پیچیده است که در طی بازی، مدت زمان زیادی بایستی گوشی روشن بماند. در این مقاله به موضوع چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟ پرداخته شد. اما داغ شدن گوشی در بازی پابچی عوارضی هم به دنبال دارد که عبارتند از:
از اینترنت و شارژ دهی موبایل بایستی در هنگام بازی پابجی به صورت مداوم استفاده شود.این بازی سنگین است و تمامی پردازنده های گرافیکی را تحت فشار قرار می دهد.
در طول این بازی تمامی سخت افزارهای درگیر در بازی باعث مصرف شارژ باتری می‌شوند، در نتیجه شارژ شما سریع تر به اتمام می رسد.
یکی از عوارضی که این بازی دارد، ترویج عادت بد است چون در هنگام شارژ از گوشی برای انجام بازی پابجی استفاده می شود.

عوارض داغ شدن گوشی به هنگام بازی

هنگ کردن گوشی موبایل در بازیشاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در هنگام بازی پابجی گوشی شما هنگ کند و این اتفاق خیلی برای شما ناخوشایند باشد. بهتر است بازی پابجی را در تایم کمتری بازی کنید تا گوشی شما داغ نشود و بر اثر همین داغ شدن، گوشی شما هنگ نکند.

مناسب برای شما : بهترین گوشی اپل برای بازی پابجی

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟ بنابراین برای رفع هنگ کردن گوشی موبایل در هنگام بازی این موارد را در نظر بگیرید.
دلایل دیگری به جز داغ شدن گوشی نیز در هنگ کردن گوشی موثر است که عبارتند از:
پر بودن حافظه گوشی که بیشتر در گوشی های قدیمی که حجم حافظه کمتری دارند رخ می دهد. برای رفع آن بایستی برخی از نرم افزارهایی را که نصب کرده اید پاک کنید.
پر بودن رم گوشی که ممکن است در صورت قدیمی بودن گوشی و فضای کم رم آن یا تهیه رم کم حجم و نامناسب گوشی یا به همان دلیل پر بودن رم گوشی اتفاق افتاده باشد. اگر با این اتفاق گوشی شما هنگ کرد بایستی رم مناسب با گوشی خود را تهیه کنید و فضای آن را خالی نگه دارید.

هنگ کردن گوشی موبایل در بازی

خرید لوازم جانبی اپل اورجینالیکی از نکاتی که قبل از بازی پابجی بایستی در نظر بگیرید این است که از لوازم جانبی مناسب استفاده کنید. این موضوع مستلزم این است که از مراکز و فروشگاه های معتبر لوازم جانبی خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد ما خرید لوازم جانبی اپل اورجینال است. لوازم جانبی اپل اورجینال کیفیت فوق العاده ای را به شما تقدیم می کنند.
بنابراین بدون هیچ تردیدی بهترین انتخاب می باشد. لوازم جانبی اپل اورجینال شامل: کاور گوشی، گلس، سیم شارژر  و..‌. است. اگر می خواهید نگرانی شما از این که چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟ برطرف شود از این محصولات با کیفیت بهره ببرید.

خرید لوازم جانبی اپل اورجینال

خرید شارژر ۲۰ وات اپلامروزه هر شخصی، گوشی موبایل مخصوص به خود را دارد که با استفاده از آن کار های روزمره خود همچون پرداخت های بانکی، تهیه شارژ گوشی به صورت آنلاین، خدمات آنلاین و غیره را انجام می دهد.
گوشی اپل از جمله پرطرفدارترین گوشی ها می باشد. این گوشی برای انجام بازی پابجی مناسب است چون کیفیت فوق العاده ای دارد. یکی از مهم ترین لوازم جانبی گوشی اپل که مناسب گوشی های سری ۱۳ و ۱۴ است، شارژر ۲۰ وات اپل است. مطمئنا یکی از پاسخ های سوال، چطور در هنگام بازی پابجی از داغ شدن گوشی جلوگیری کنیم؟ استفاده از این شارژر در گوشی اپل است.
این شارژر با توان خروجی ۲۰ وات و جریان خروجی ۳ آمپر است. این شارژر دارای کلاهک سه شاخه که برای اتصال به برق مصرفی در ایران با رابط بایستی وصل شود و نیز دارای کابل usb است. برای خرید شارژر ۲۰ وات اپل می توانید به مراکز و وب سایت های معتبر عرضه لوازم جانبی گوشی مراجعه کنید.
پیشنهاد می کنم برای خرید لوازم جانبی اپل اورجینال به فروشگاه اینترنتی ایمن خرید مراجعه نمایید. این فروشگاه اینترنتی به ارائه انواع لوازم جانبی همچون شارژر ۲۰ وات اپل می پردازد. از بارزترین ویژگی های این فروشگاه می توان به قیمت منصفانه و کیفیت عالی لوازم جانبی ارائه شده آن اشاره کرد.

خرید شارژر ۲۰ وات اپل